۹۰۴۵۹۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شاهین طبع: پیروزی برابر آنگولا حقمان بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد پیروزی برابر تیم آنگولا درمرحله دوم جام جهانی گفت: بازیکنان ایران بازی خوبی انجام دادند، آنها در کارهای دفاعی مخصوصا در نیمه دوم بهتر و هماهنگ تر شدند و حقمان بود که بازی را ببریم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد پیروزی برابر تیم آنگولا درمرحله دوم جام جهانی گفت: بازیکنان ایران بازی خوبی انجام دادند، آنها در کارهای دفاعی مخصوصا در نیمه دوم بهتر و هماهنگ تر شدند و حقمان بود که بازی را ببریم.

مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی مقابل آنگولا در مرحله دوم جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ گفت: آنگولا تیمی است که فیزیکی بازی می‌کند اما بازیکنان ایران بازی خوبی انجام دادند، آنها در کارهای دفاعی مخصوصا در نیمه دوم بهتر و هماهنگ تر شدند و حقمان بود که این بازی را ببریم.

شاهین طبع: پیروزی برابر آنگولا حقمان بود

او در این مورد افزود: البته در مرحله مقدماتی هم می توانستیم حداقل صاحب یک پیروزی شویم. امیدوارم بازی بعد را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و مستقیم به المپیک برویم یا در مسابقات انتخابی شرکت کنیم.

شاهین طبع در مورد تیم‌های حاضر در این مسابقات گفت: در این مسابقات تیم‌ها قوی تر و در واقع منتخبین جهان وقاره ها حضور دارند و همه با برنامه در جام جهانی شرکت کرده‌اند به همین دلیل کار سخت است و به تجربه بیشتری نیاز داریم. هر چه به آخر مسابقات این چنینی می رسیم شرایط تیممان بهتر می شود.

او در مورد بازی با فیلیپین بیان کرد: فیلیپین هم مشابه آنگولاست، البته در حمله قوی تر عمل می‌کند. بازیکنان آمریکایی این تیم خیلی خطرساز هستند و خیلی خوب امتیاز می گیرند اما امیدوارم بتوانیم در بازی با فیلیپین هم موفقیتمان را حفط کنیم.

سرمربی یم ملی بسکتبال در مورد تلاش چین برای کسب سهمیه المپیمک در این مسابقات گفت: چین امروز با کره جنوی بازی دارد و فکر نمی کنم مسابقه راحتی باشد چون این تیم از طرف مردم و رسانه‌ها تحت فشار است. میزبان مسابقات است و تا الان نتیجه مظلوبی نگرفته است. هر چه خدا می خواهد همان پیش بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا اینقدر زحمت نکش مردم را شرمنده خودت کردی کاشکی مربیان مدیران کمی جرات استعفا داشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج