جاباما
۹۰۴۶۰۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

اتهامات جنسی گسترده علیه «پلاسیدو دومینگو»

۱۱ زن دیگر به شاکیان تجاوزهای جنسی «پلاسیدو دومینگو» خواننده مشهور اُپرای جهان افزوده شدند تا شمار شاکیان او به ۲۰ نفر برسد.

خبرگزاری فارس: ۱۱ زن دیگر به شاکیان تجاوزهای جنسی «پلاسیدو دومینگو» خواننده مشهور اُپرای جهان افزوده شدند تا شمار شاکیان او به ۲۰ نفر برسد.

اُپرای دالاس به دلیل اتهامات وارده مبنی بر آزار و اذیت جنسی علیه پلاسیدو دومینگو سوپراستار اپرا، مهم‌ترین رویداد سال ۲۰۲۰ را لغو کرد.

بنابر مطلب منتشر شده در آسوشیتدپرس، ۱۱ زن دیگر به شاکیان تجاوزهای جنسی «پلاسیدو دومینگو» بزرگ‌ترین خواننده اُپرای جهان افزوده شدند.

اتهامات جنسی گسترده علیه «پلاسیدو دومینگو»

مسولین اُپرای دالاس اعلام کرده که به خاطر افزایش اتهام‌های تجاوز جنسی علیه این خواننده برنامه‌ای را که قرار بود در تاریخ یازدهم ماه مارس سال ۲۰۲۰ اجرا شود را از تقویم رویدادهایشان حذف کردند.

۱۱ زن ادعاهای جدیدی راجع به اتهامات جنسی علیه دومینگو ارائه داده‌اند. آنها به ۹ زنی می‌پیوندند که در ۱۳ آگوست به آسوشیتدپرس گفتند توسط این ستاره مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند. این داستان اولیه باعث شد تا LA Opera(اُپرای دالاس) تحقیقی درباره دومینگو که از سال ۲۰۰۳ مدیرکل آن بوده را آغاز کند.

شاکیان جدید کارکنان پشت صحنه LA Opera هستند که می‌گویند همه کارکنان از رفتار آگاه بودند و مجموعه مدیریت نیز به مدت یک دهه از آن آگاه بوده است. برخی از کارمندان بخش طراحی لباس نیز می‌گویند همیشه خوانندگان زن جوان از این مساله آگاه می‌ساختیم که زیاد به او نزدیک نشوند.

اُپرای متروپولیتن در نیویورک نیز اعلام کرد همچنان منتظر نتایج LA Opera و تصمیم‌گیری در مورد آینده دومینگو را به بعد از این تحقیقات موکول می‌کند. طبق برنامه قرار بود دومینگو از ۲۵ سپتامبر در اُپرای متروپولیتن نیویورک اجرا کند.

سخنگوی دومینگو در بیانیه‌ای گفت که ادعاهای جدید دارای تناقضاتی است، اما وی هیچ گونه توضیحی در این باره ارائه نکرد. این در حالیست که این سخنگو هنوز به ایمیل ارسالی از اُپرای دالاس مبنی بر لغو اجرای پلاسیدو دومینگو پاسخی نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عادلانش این هست که زنانی که بارضایت خودشون تن به این ارتباط دادن هم محاکمه بشن. زنی بارضایت خودش میادارتباط نامشروع برقرارمی کنه وبعدازمدتی برای تلکه کردن طرف میره ازاون شکایت میکنه

    • بدون نام

      اه شما دیگه چرا من از یک خواننده اپرا انتظار بیشتری دارم. من طرفدار اپرا هستم اما متاسفانه ابتذال سراغ این هنر هم اومده

    • کرمانشاه

      شرف وقتی نباشه اینجوری میشه .!!!وبعد خانواده آدم بی شرف باید تاوان پس دهد.! ودوباره روز از نو وروزی هم ازنو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج