۹۰۴۶۱۲
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

سردار جلالی: مراقب «عطرهای فرانسوی» باشیم

سردار جلالی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نباید اسیر توطئه‌هایی شویم که سعی دارند ایران را از مسیر خروج تدریجی از برجام منحرف سازند، افزود: باید مراقب عطرهای فرانسوی باشیم که قرار است بوی تعفن جنایات آمریکا را کتمان کند.

ایلنا: سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نباید اسیر توطئه‌هایی شویم که سعی دارند ایران را از مسیر خروج تدریجی از برجام منحرف سازند، افزود: باید مراقب عطرهای فرانسوی باشیم که قرار است بوی تعفن جنایات آمریکا را کتمان کند.

سردار غلامرضا جلالی با اشاره به رد رشوه میلیونی آمریکایی‌ها از سوی ناخدای کشتی آدریان دریا گفت: آمریکایی که برای برخی غرب‌زده‌ها اوج اخلاق و تمدن بشری است از هیچ اقدام غیراخلاقی برای تضییع حقوق ملت آزاده ایران دریغ نمی کند.

وی افزود: چه طور وقتی ناخدای هندی‌تبار بین عزت و پول، عزت را انتخاب می‌کند برخی در ایران نسخه مصالحه و تسلیم در برابر آمریکا برای ملتی می‌پیچند که هزاران شهید برای استقلالش هدیه کرده است.

سردار جلالی با تاکید بر اینکه دوران قلدری آمریکا و دزدی دریایی به سر آمده است؛ خاطرنشان کرد: زور آمریکا آنقدرها هم که در گوش ما خوانده‌اند پرزور نیست که اگر بود امروز آدریان دریا بیخ گوش فلسطین اشغالی پرسه نمی‌زد.

سردار جلالی: مراقب «عطرهای فرانسوی» باشیم

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه مقاومت همراه با دیپلماسی عزت مندانه در برابر دشمن راهبرد اصلی کشور است؛ گفت: توجه به مکر مکرون، بی توجهی به اینستکس قلابی، حذف تحریم ها یا بخش مهم آن بعنوان پیش شرط مذاکره و پاسخ به اقدامات آمریکا از نکات مهمی است که باید در دستور کار باشد.

سردار جلالی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نباید اسیر توطئه‌هایی شویم که سعی دارند ایران را از مسیر خروج تدریجی از برجام منحرف سازند، افزود: باید مراقب عطرهای فرانسوی باشیم که قرار است بوی تعفن جنایات آمریکا را کتمان کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      سلام سیاست و دیانت ما یکی است و همه پیرو خط ولایت و اسلام از کشورمان در مقابل هر نوع نفوذ بایستی به طریق ممکن دفاع کنیم. ما تعهداتمان در برجام را به تمام و کمال انجام دادیم و زمانی که وقت انجام تعهدات طرف مقابل رسید، پرتاب موشک را بهانه کردند و زیر تمام تعهداتشان زدند و باز از ما انتظار دارند تعهدات خود را ادامه دهیم. این ظالمانه است و انان که چنین انتظاری از ما دارند ظالم هستند گرچه زبان گرم و روحیه حق بجانب داشته باشند.

    • بدون نام

      افرین سردار. اینها همه از یک جا مینوشند.
      انها هیچ غلطی نمیتوانند بکنند اگر مسموم های فاسد داخلی نابود شوند و عدالت برپا شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره حقوقت سر میخه .ازکجا واز چی خبر داری!!؟؟

    • بدون نام

      خدا را شکر کنید که ناخدا ایرانی نبوده والا ...

    • بدون نام

      راست میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج