جاباما
۹۰۴۶۱۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

پمپئو، لبنان را تهدید کرد

منابعی از رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کردند «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا طی نامه‌ای به «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان در خصوص کارخانه تولید موشک حزب‌الله هشدار داده است.

خبرگزاری فارس: منابعی از رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کردند «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا طی نامه‌ای به «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان در خصوص کارخانه تولید موشک حزب‌الله هشدار داده است.

به نوشته روزنامه «الشرق الاوسط»، این نامه از طریق مسیر دیپلماتیک رسمی توسط سفارت آمریکا در «بیروت» به دست میشل عون نرسیده است بلکه مستقیماً به «جبران باسیل» وزیر امور خارجه لبنان تحویل داده شده است که روابط نزدیکی با «سید حسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان دارد.

پمپئو، لبنان را تهدید کرد

پامپئو در این نامه اظهار داشت اطلاعاتی درباره یک مرکز تولید موشک دست دارد که توسط ایران و نیروهای حزب‌الله تأسیس شده است.

وزیر امور خارجه آمریکا صراحتاً با اذعان به حمایت کشورش از حمله اسرائیل به لبنان، نوشت: «لبنان باید فوراً کارخانه دوم را تعطیل کند، در غیر این صورت اسرائیل با حمله‌ای طی چند روز آینده آن را نابود می‌کند».

به گفته این منابع، اطلاعات پامپئو در این باره از طریق «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا به او منتقل شده است که روز گذشته در لندن با «بنجامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار داشته است.

همچنین این منابع فاش کردند یک فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز به‌همراه نتانیاهو به لندن سفر کرده است تا مقامات انگلیسی و آمریکایی را درخصوص برنامه‌های چند روز آینده این رژیم علیه لبنان مطلع سازد.

روز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی از هراس حمله پهپادهای حزب‌الله، سیستم‌های دفاع هوایی خود نظیر «گنبد آهنین» و سیستم آمریکایی «پاتریوت» را در بخش‌های مختلف شمال سرزمین‌های اشغالی مستقر کرده است.

نتانیاهو در صفحه توئیتر عربی خود پیامی متعلق به یک هفته پیش را سنجاق کرده است که در آن نوشته است: «ارتش اسرائیل یک سایت دیگر موشک‌های دقیق در لبنان را فاش ساخت. هدف مستقیم این موشک‌های دقیق، حومه شهر حیفا است. نباید به آن‌ها این اجازه را داد. به ارتش دستور دادم: به دشمنانمان امکان مجهز شدن به موشک‌های دقیق را نمی‌دهیم، و ما بی‌وقفه در این راه اقدام می‌کنیم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسرائیل برای نابودی حزب‌الله ۵اماده میشود بزودی کسی هم توان حمایت مستقیم از حزب‌الله لبنان نداره. مبارکه

      پاسخ ها

      • متین

        خسته نباشی
        دوساعت توی غزه دوام نیاورد!!!

    • دونالد ترامپ

      ماهم راضي نيستيم پولمون خرج اين ها بشه

    • بدون نام

      آمریکا کوچگتر از این حرفهاست ....مرگ بر آمریکا ...

    • بدون نام

      زورتان به لبنان رسیده!بهتره بجای جنگ افروزی وماجراجویی که حالانتانیاهوهم مدتی تلرانس آنرابالابرده!جلوی اعمال نابخردانه اسراییل بگیریدکه دچاردردسرنشود!دنبال صلح باشیدوحزب الله عامل ثبات ودیواری فقط درمقابل یورش اسراییل میباشنند،پس اسراییل دست ازماجراجویی بردارد!دیگرمردم منطقه از زورگویی وجنگ افروزی اسراییل خسته شدن!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج