۹۰۴۶۱۹
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

ماجرای گم‌شدن عضو خبرگان از زبان ذوالنوری

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام اینکه صدرالساداتی‌ها ربوده و مفقود نشدند، گفت: آنها به منزل برادر آقای غفاری می‌روند و به کسی هم خبر نمی دهند.

خبرگزاری فارس: مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر مفقود شدن حجت الاسلام صدرالساداتی اظهار داشت: آقایان صدرالساداتی ربوده و مفقود نشدند و کسی هم آنها را به جایی منتقل نکرده است.

وی افزود: خودشان در مسیر قم-تهران یعنی اطراف مجموعه خدماتی مهتاب، تصمیم می گیرند که موبایل های خود را خاموش کنند و به قم برگردند که نهایتا موبایل خود را خاموش کرده و به قم برمی گردند.

نماینده مردم قم در ادامه بیان کردند: آنها به منزل برادر آقای غفاری (غفار عباسی مراغه ای) می‌روند و به کسی هم خبر نمی دهند.

ذوالنور ادامه داد: آنجا در منزل برادر آقای غفاری حضور داشتند و خانواده آنها نیز بی اطلاع بودند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خانواده آنها خبری از آنها نداشتند اذیت و ناراحت شدند و نهایتاً به آگاهی و مراجع دیگر مراجعه کردند که از این ها خبری نیست و مفقود هستند.

ماجرای گم‌شدن عضو خبرگان از زبان ذوالنوری

وی افزود: هیچ محدودیتی وجود نداشته و بعد نیروهای امنیتی تلاش کردند که به نحوی ردی از اینها پیدا کنند که این اتفاق می‌افتد و می‌بینند که آنها در یک خانه به اختیار خودشان بدون اینکه کسی از آنها اطلاعی داشته باشد حضور داشتند؛ حال اینکه نیت و انگیزه آنها چه بوده و چه کاری می خواستند انجام دهند را نمی دانیم اما موضوع این گونه بوده و هیچ برخورد قضایی هم وجود نداشته و هیچ کسی هم آنها را به اقدامات این چنینی هدایت نکرده و به اختیار خود خودشان بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: تلاش هم شده که در محلی که استراحت یا اختفا صورت گرفته است نیروهای امنیتی با تلاش زیاد آنجا را پیدا کنند، البته از شب گذشته هم موضوع مشخص است و خانواده آنها هم خبر دارند و محل حضور تقریباً لو رفت و مشکل خاصی هم نیست.

ذوالنوری در ادامه یادآور شد: هیچ بگیر و ببند و برخوردی هم در این قضیه نبوده و مهم این است که هم نیروهای امنیتی و هم خانواده آنها متوجه شدند که کجا هستند و چیزی به نام ربودن و مخفی کردن و جایی بردن و موارد این گونه این چنینی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر برادران صدرالساداتی کجا هستند گفت: آنها که مراقب ندارند که بگویند کجا هستند مهم این بود که نیروهای امنیتی و خانواده شان بفهمند که کجا هستند که مشخص شد اما اینکه با چه انگیزه و نظر و برنامه‌ای بوده است که گوشی شان را خاموش کردند و علت این تصمیم چه بوده که ما نمیدانیم اما هیچ محدودیت و ربودنی در کار نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      یعنی این افراد دارای راننده و محافظ امنیتی نبودند ؟ آقای محترم چهل سال از عمر انقلاب شکوهمند ایران می گذرد و ایران مردمی فهیم و فرهیخته و با شعور سیاسی بالایی دارند عموم مردم با همه گرانی کتاب به رمانهای تخیلی بی علاقه نیستند ممنون از اطلاع رسانی شما

    • بدون نام

      حالا اینجوری مشهورشدند!

    • محمود

      ازدست زنهاشون فرار کردن بزارید راحت باشن

    • بدون نام

      همینجوری گوشی رو خاموش میکنن و میرن یه جایی پنهون میشن...فیلم هندیه

    • بدون نام

      همه چیز ، ارومه و این اقا چقدر خوشحاله !

    • دلسوز

      این خبرگذاری ها همیشه باید از کاه کوه بسازند که بازار خودشون رو گرم کنند

      پاسخ ها

      • دلسوز

        احسنت مشکل همین خبرگذاریه

    • بدون نام

      پدرشون که این ادعا رو تکذیب کردن

    • بلبل زبان

      پس این آقا با اینکه یک عالم است ودرجه اجتهاد دارد جسارتا کار غیر عادی کرده واز تدبیر بدور است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج