۹۰۴۶۳۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

علی سامره: برخی استقلال را ارث پدری‌شان می‌دانند

علی سامره، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است برخی مدیران قدیمی و پیشکسوتان باشگاه به دنبال تزریق آرامش به این تیم نیستند.

خبرورزشی: علی سامره درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پس از حضور آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: با تغییراتی که در کادر فنی استقلال ایجاد شد، تفکرات جدیدی وارد تیم شده و سرمربی استقلال هم که یک مربی جوان و باانگیزه است.

استقلال در زمینه بازیکن هم با تغییرات زیادی مواجه شده است. شاید بازیکنان فعلی تجربه بازیکنان بزرگ را نداشته باشند، اما باانگیزه هستند و باید به آنها فرصت داد و اعتماد کرد تا خودشان را پیدا و در آینده‌ای نزدیک، مشکلات فنی و تاکتیکی تیم را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در دو بازی قبلی استقلال در اوج بدشانسی، پنج امتیاز از دست داد و در بدبینانه‌ترین حالت باید چهار امتیاز می‌گرفت. این شرایط هواداران را دودل کرد که آیا می‌توانند به تیم اعتماد کنند یا خیر، اما معتقدم که این تیم بهتر خواهد شد و باید به استقلال فرصت داد.

استراماچونی یک مربی باانگیزه است و دوست دارد اتفاقات خوبی برایش رخ دهد. متأسفانه قبل از شروع فصل، اتفاقاتی در مورد خطیر و جذب بازیکنان خارجی رخ داد و بحث مترجم هم حاشیه‌هایی ایجاد کرد که مسئله‌ساز شد و ذهن این مربی را درگیر کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: من خطیر را از دور می‌شناسم. اینکه برخی کارهای او درست یا غلط بود را نمی‌دانم، اما برخی کارها را درست انجام می‌داد. رفتن خطیر یک شوک منفی به تیم داد.

البته ریزِ اتفاقات را نمی‌دانم و مسئولان باشگاه بهتر می‌توانند در این خصوص صحبت کنند. البته برخی مدیران قدیمی و پیشکسوتان استقلال به دنبال این نیستند که به تیم آرامش بدهند و اگر مشکلی هست برطرف کنند. آنها می‌خواهند مشکلات استقلال از طریق تریبون حل کنند و خودشان را نشان دهند.

سامره با بیان اینکه پیشکسوتان و مدیران قبلی استقلال می‌توانند برای حل مشکلات به باشگاه بروند، تصریح کرد: باشگاه، مدیریت و کمیته فنی دارد و پیشکسوتان می‌توانند به باشگاه بروند و اگر دیدگاه یا راه حلی دارند، ارائه کنند. متأسفانه می‌بینیم برخی پیشکسوتان جوان استقلال که فوتبال را تازه تمام کرده‌اند، خیلی راحت به خود اجازه می‌دهند چارچوب استقلال را زیر سؤال ببرند.

آنها فقط می‌خواهند خودشان را نشان دهند که این هم اشتباه است. اگر پیشکسوتان به باشگاه رفتند و از صحبت با مدیران قانع نشدند، در رسانه‌ها عرض اندام کنند.

« متأسفانه این پیشکسوتان راه درستی را انتخاب نکردند و از مطبوعات و فضای مجازی به باشگاه، بازیکنان و استراماچونی تنش وارد می‌کنند.»، وی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: وقتی برخی پیشکسوتان خیلی راحت به مربی، مدیریت و بازیکن خیلی راحت می‌تازند، فاز منفی به تیم وارد می‌شود و اهداف آنها کمک به استقلال نیست.

هواداران هم که احساسی هستند و شرایط بدی را در این چند سال پشت سر گذاشته‌اند، عکس‌العمل منفی نشان می‌دهند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه بهتر است برخی پیشکسوتان که خود را مظلوم نشان می‌دهند، صادقانه صحبت کنند، خاطرنشان کرد: اگر آرامش از خود ما شروع شود، شرایط استقلال بهتر خواهد شد و مدیران، کادر فنی و بازیکنان هم می‌توانند کارشان را در آرامش انجام دهند.

امیدوارم انرژی‌های منفی از استقلال دور شود. افرادی که استقلال را ارث پدری‌شان می‌دانند، بپذیرند که زمانی برای این تیم فوتبال بازی کردند، پول گرفتند و لذتش را بردند. امیدوارم برخی دوستان به جای اینکه از دور به استقلال ضربه بزنند، به تیم کمک کنند.

سامره در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال می‌تواند در این فصل به قهرمانی لیگ برتر برسد یا خیر؟»، اظهار داشت: هنوز زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

در لیگ امسال دو یا سه تیم در تمامی پست‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند و از لحاظ مالی در وضعیت بسیار خوبی هستند. شرایط سخت است، اما امیدوارم استقلال در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیرد و خودش را به صدر جدول برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الحق آقای سامره یکی نیست به این امیرحسین صادقی بگه دهنت رو ببند یه وقت دهن پیروز قربانی و وحید طالب لو باز میشه آبروی نداشته ات به باد میره تا بازیکن بودی و میتونستی پول بگیری اس اس و کاری نداشتی ظاهرأ ولی همه میدونن که تو چقدر نامردی امثال صادقی مثل سیانور میمونن برای استقلالو و استقلالی ولی اینها نون رو به نرخ روز میخورن.

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      ای ول ب فهمت و منطقت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج