۹۰۴۶۶۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

پمپئو: اقدام برجامیِ ایران در مسیر سلاح اتمی است!

وزیر خارجه آمریکا که به واسطه سیاست های جنگ طلبانه دولت ترامپ از برجام کنار رفتند، مدعی شد تصمیم جمهوری اسلامی ایران در کاهش محدودیت‌های مربوط به تحقیق و توسعه هسته‌ای، حرکت در مسیر سلاح اتمی است.

ایرنا: وزیر خارجه آمریکا که به واسطه سیاست های جنگ طلبانه دولت ترامپ از برجام کنار رفتند، مدعی شد تصمیم جمهوری اسلامی ایران در کاهش محدودیت‌های مربوط به تحقیق و توسعه هسته‌ای، حرکت در مسیر سلاح اتمی است.

مایک پمپئو روز جمعه در گفت وگو با رادیو کی سی ام او(KCMO) به این سوال که رئیس جمهوری آمریکا برای دیدار با رئیس جمهوری ایران درخواست داده است، اگر چنین اتفاقی بیفتد، گام بعدی چه خواهد بود؟ این پاسخ را مطرح کرد.

وی افزود: از ماه ها قبل تا کنون رئیس جمهوری ترامپ گفته است که او خوشحال خواهد شد دیداری بدون پیش شرط با مقامات ایران داشته باشد. اما نتیجه مورد انتظار ما از این گفت وگو مبهم نیست.

پمپئو: اقدام برجامیِ ایران در مسیر سلاح اتمی است!

وزیر خارجه آمریکا ادامه داد: آنها با کارزارهای ترور در سراسر جهان از طریق گروه های نیابتی خود در تماس هستند. آنها در سیستم های موشکی سرمایه گذاری می کنند که اجازه داشتن آن را ندارند. آنها در واقع دیروز اعلام کردند که قصد دارند تحقیق و توسعه بیشتر سیستم های سلاح اتمی خود را ادامه دهند.

پمپئو با بیان اینکه اینها پذیرفتنی نیست و آنها مصمم هستند که مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی شوند، اظهار کرد زمانی وارد شدند که دولت پیشین صدها و صدها میلیون دلار به ایران داده بود که به واسطه آن آنچه که او رشد و پیشرفت این رژیم ترور خواند، تحقق یابد.

وی با بیان اینکه این اقدام دیوانه واری بود، اضافه کرد: ما از توافق خارج شدیم. ما از این توافق خارج شدیم چرا که می دانیم که این توافق ضمانتی برای ایران در پیمودن مسیر سلاح اتمی است و مصمم هستیم که اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد اطمینان دارد راهی برای آن خواهند یافت و اعتراف کرد: ما در حال حاضر جلوی ثروت ایران را گرفته ایم. شما می توانید تقلای حزب الله را برای یافتن منابع و پول ببینید. شبه نظامیان ایران در سراسر جهان تلاش می کنند تا بفهمند آیا سربازانشان تا هفته آینده حقوق دریافت می کنند.

پمپئو بدون اشاره به آثار سوء تروریسم اقتصادی کاخ سفید بر مردم ایران که در گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل متحد به صراحت درباره آن سخن گفته شده است، افزود: این چیز خوبی است. ما جلوی ثروت ایران را گرفته ایم و هرجایی که بخواهند آمریکایی ها را به خطر اندازند، ممانعت می کنیم.

جمهوری اسلامی ایران به دنبال خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای ایران که مورد تایید شورای امنیت سازمان ملل متحد است و اعمال تروریسم اقتصادی بر مردم ایران، با توجه به ناتوانی اروپا در اجرای تعهدات خود، گام های کاهش تعهدات در برجام را آغاز کرد که تازه ترین اقدام، توقف محدودیت های مربوط به تحقیق و توسعه هسته ای است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در ۱۵ گزارش پیشین خود تاکید کرده است جمهوری اسلامی ایران به طور کامل به تمام تعهدات خود عمل کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      شماها خیال میکنید نمیتونیم برکردیم به قبلی بسوزید ترامپ آخرش از دست ایران سکته میکند

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        تو خيال کردي براي ترامپ سخته با يه بمب اتم کارتون رو بسازه؟ برو خداروشکر کن انسانيت سرش ميشه و صلح طلبايي مثل ما توي ايران وجود دارن

    • محمو.م

      اصلا ما هم سلاح اتمی میخواهیم به شماها چه مربوطه؟ یعنی خود رامتمدن میدانید وب ایتان هرچیزی آزاده وما را وحشی که حق داشتنشو نداریم؟ احمقهای الاغ شما تنها کشوری هستیدکه ازاین سلاح استفاده کردید.شما واروپاییان کثیف کشورهایی هستید که به دشمنانمان درجنگ سلاح شیمیایی دادبد که علیه کشورمون استفاده کنند....
      برید به جهنم

    • د

      آقای پمپ آب چهل سال است تمام سردمداران آمریکا نتوانستند جلو اهداف به حق ایران را بگیرند و از دست توی تن لش هم کاری ساخته نخواهد بود.

    • بی نام

      چشمتون کور میخواستین نقض برجام نکنین

    • بدون نام

      یه جمله رو جواب بده من میگم کلا حق باشماست ؟چرا خودت نه اصلا اسرائيل ترویست هم نه پاکستان که مزرعه پرورش گروهای تروریستی هست باید بمب اتم داشته باشه و ایران که طبق امارهای تایید شده سازمان انرژي اتمی بین الملل در راه استفاده صلح امیز هسته ای هست اجازشو نداره ؟هروقت تونستی جوابی قانع کنند بدی حق باشماست

    • بدون نام

      جمع کنیدمزخرفات رایانکی ها،برجام برگردیدکه ماهم برگردیم!شمادروغ می گوییدوشماازتمام تعهدات بین المللی بیرون آمدیدوایران رامتهم می کنید؟!دنیاراحمق فرض کردید؟!سرتان مثل کبک،ازبرف بیرون بیاورید!

    • بدون نام

      تو چقدر حرف مفت میزنی .کی میخوای بزرگ شی

    • بدون نام

      اصلا می خواهیم سلاح اتمی بسازیم ، به الاغ های آمریکای چه مربوط است .

    • بدون نام

      چطور به خودت اجازه میدی در مورد ایران من اینطور حرف بزنی این رفتارتون باعث نابودی تو و هم کیشانت میشه کاش جنگ بشه تا این جان ناقابلم را برای سرزمین امام رضا فدا میکردم.

    • ۹۲۹۵

      پ ن پ ایرانیا گاگولن بایستن تا شما هر کاری دلتون میخواد انجام بدین,میخواستین نباشه هار بازی در نمیاوردین

    • بدون نام

      دقیقا پس نخیر برای تولید برق هستش که همش قطعی برق داریم نمیدونم انرژی هسته ای تو این همه سال واسه چی بوده چه کمکی به مردم کرده کدوم صنعت و پشتیبان کرده ؟اخه باید این همه سال اثارش تو زندگی مردم دیده بشه یانه ؟این انرژی و چه استفاده ای ازش کردید ؟کدوم صنعت رونق گرفت؟تولید برق که از مهمترین کارهاشه کجا انجام شده که هر سال کمبود برق داریم ؟وقتی واسه مردم و رفاه اونها نبوده معلومه کجا استفاده شده

    • ایران

      تو خر کی باشی که ما اجازه داشتن موشک نداشته باشیم
      لازم بشه سلاح اتمی شو هم می سازیم

    • بدون نام

      به تو چه احمق

    • بدون نام

      اش نخورده دهان سوخته هرکشور دیکری بود تا بحال هزار بار از لج این دشمنان بمب هسته ایی رو ساخته بود ولی ما متاسفنه در مقابل این زورکویان که تا بن دندان مسلح ودارای سلاح اتمی وحتی سابقه استفاده از ان را هم دارند ژست ادم خوبه رو گرفتیم ،خیر در مقابل این دشمنان کثیف وپررو همچون خودشان باید مسلح شد وبرخورد کرد ،خوب بودن در مقابل افراد بد وقلدر وزورگو وشرور عین حماقت است

    • بدون نام

      خوب میکنیم توپول

    • بدون نام

      درسته پمپئو این پول دست مردم ایران نبود درسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج