جاباما
۹۰۴۷۱۹
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه 16 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است


دوست عزیزی که 16 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سعی کنید که امسال عادت های روزمرگی و بد را کنار بگذارید و با کمی خلاقیت تغییراتی به زندگی تان دهید. نگران نباشید زیرا دیگران نیز از این تغییرات شما استقابل خواهند کرد. ماه آبان زمانی ست که کارهای تازه ای را می توانید به کمک دوستان یا اقوامتان آغاز کنید که شرایط مالی تان را نیز بهبود می بخشد و آینده روشنی را پیش روی شما قرار می دهد. در ارتباط با افراد دیگر بیش از آن که حرف بزنید، گوش کنید. شما می توانید چیزهای زیادی را از شنیده هایتان یاد بگیرید. ماه آینده پر از خبرهای خوب برایتان خواهد بود. سعی کنید که سخاوتمندتر و انعطاف پدیرتر باشید. شما سال های زیادی تلاش کردید و در این سال نتیجه تمام آنها را خواهید گرفت. با انرژی که به دست می آورید می توانید به بسیاری از رویاهایتان رنگ واقعیت دهید. در اواخر سال رابطه عاطفی شما به سمت رابطه ای رمانتیک و پر از هیجان پیش خواهد رفت. ماههای آذر، در و فروردین از بهترین ماههای سال پیش روی شما خواهند بود.

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸
به یکی از اطرافیانتان که با او کاری را آغاز کرده اید، شک کرده اید اما زود قضاوت نکنید، گذشت زمان همه چیز را به شما ثابت خواهد کرد. اگر مجرد هستید و می خواهید رابطه ای با فردی برقرار کنید، نترسید. شما می توانید با روحیه رمانتیک خود، دل او را به دست آورید. اشما اخیرا اشتباهی کرده اید و از انجام آن نیز پشیمان هستید، بهتر است که خودتان را ببخشید، حتی اگر دیگران شما را نبخشیدند. آنچه مهم است خود شمایید نه نظر دیگران پس خودتان را در اولویت بگذارید.
فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز قرار مهمی دارید بنابراین تا می توانید به ظاهرتان رسیدگی کنید تا تاثیرگذارتر باشید. سعی کنید که سنجیده حرف بزنید و زود به پیشنهاد دیگران جواب ندهید. اگر عاقلانه قدم بردارید همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. چند وقتی ست که از عشق زندگی تان غافل بوده اید، بد نیست که امروز برای او وقت بیشتری بگذارید و از او در مورد احساسات اش سوال کنید. شاید او هم دردودل هایی داشته باشد. پیشنهادی به شما می شود که بر سر دوراهی قرارتان می دهد. قبل از هر تصمیمی با دیگران خوب مشورت کنید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

احساس می کنید که نتیجه زحماتتان را به دست نیاورده اید و همین شما را ناامید کرده است. شما قدم های زیادی را برداشته اید و حال یک قدم نهایی مانده تا به مراد دلتان برسید، اما باید دقت کنید زیرا اگر به خطا روید، تمام تلاش هایتان نقش بر آب می شود. بنابراین دست از تلاش برندارید و سنجیده عمل کنید. وقت آن است که به رابطه عاطفی تان تغییری اساسی دهید. با این شیوه که پیش می روید نتیجه دلخواه تان را به دست نخواهید آورد بنابراین هر چه سریعتر تغییرات لازم را ایجاد کنید

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸
اگر چه نظرات دیگران نباید مهمتر از خواسته قلبی تان باشد اما این بدین معنی نیست که آنها را نادیده بگیرید زیرا اگر با این فرمان جلو روید در مدت زمان کمی تمام دوستان تان را از دست خواهید داد. پس تعادل را رعایت کنید. امروز مدام به رابطه عاطفی تان فکر می کنید. احساس می کنید که این رابطه استقلال را از شما گرفته است اما این موضوع صحت ندارد و تنها توهم شماست. بهتر است که تحت تاثیر باورهای سنتی قدیمی قرار نگیرید. اگر میان دو راهی گیر افتاده اید، یادتان باشد که شما هیچ محدودیتی ندارید، هر آنچه دلتان می گوید را گوش دهید، مطمئنا موفق خواهید شد. مرداد

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما نمی توانید جای هیچ کسی جز خودتان باشید. راهی را که در پیش گرفته اید غیر قابل تغییر است، بنابراین بیخودی دست و پا نزنید و به دنبال راهی برای رهایی از آن باشید. اگر اطرافیان تان برای راهی که در پیش گرفته اید مدام شما را نصیحت می کنند، به آنها هیچ توجهی نکنید. امروز دلتان برای عشق زندگی تان می تپد، بهتر است که انتهای روز خود را در کنار او بگذرانید تا خستگی های کل روزتان نیز به در شود. به زودی تغییری در شرایط مالی تان رخ می دهد که خوشحالتان می کند.

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اگر چه افراد زیادی برای کمک اطراف شما هستند اما امروز دوست دارید که مستقل عمل کنید و خودی نشان دهید. حواس تان باشد که خیلی احساس قدرت نکنید زیرا ممکن است از پس برخی کارها به تنهایی بر نیایید. مشورت کلید موفقیت امروز شماست. شما در رابطه عاطفی تان آدم صبوری هستید و چشم تان را به روی کمبودهای آن می بندید اما اینطور احساس می کنید که شریک زندگی تان قدرتان را نمی داند. بهتر است که در این مورد رو در رو با او صحبت کنید. هر چه صادق و روراست تر باشید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

این روزها تمام تلاش و انرژی تان را برای کارتان گذاشته اید و از رابطه عاطفی تان غافل شده اید. اگر همینطور پیش بروید بعدا پشیمان خواهید شد زیرا هیچ چیز ارزش ناراحت کردن شریک زندگی تان را ندارد. اگر در کارتان به مشکلی برخورده اید بهتر است که ناامید نشوید و به راهتان ادامه دهید. خیلی زود آنجه که انتظارش را ندارید دری به روی شما گشوده خواهد شد و نتیجه تلاش هایتان را خواهید دید. اگر استرس دارید، سعی کنید که ورزش را در برنامه روزانه تان جای دهید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

احساس می کنید که زیر بار مسئولیت ها کم آورده اید و توان ادامه دادن ندارید. اما نگران نباشید زیرا امروز اتفاقاتی برایتان می افتد که روز زاویه دیدتان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. امروز تا می توانید اطلاعات تان را در زمینه ای که می خواهید، زیاد کنید. به زودی می توانید نتیجه تمام تلاش هایتان را به دست آورید. به فکر این هستید که رفتارتان را در رابطه عاطفی کمی تغییر دهید. امروز زمان خوبی برای شروع آن است. سعی کنید که لجاجت را کنار بگذارید و با همفکری شریک زندگی تان تصمیم بگیرید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اگر حرفی در دل دارید یا کاری را می خواهید انجام دهید امروز زمان آن است که جسارت تان را جمع کنید و آن را به زبان آورید. اگر چه ممکن است کمی بحث و ناراحتی بین شما و اطرفیانتان پیش آید اما بعد از آن روزهای هیجان انگیزی را در پیش خواهید داشت. نسبت به موضوعی شک دارید، مطمئن باشید که اگر دقیق تر به اطرافتان نگاه کنید، حتی بدون کمک دیگران، می توانید حقیقت را دریابید. یکی از چاله های زندگی تان به زودی پر می شود و شما آرامش را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اگر امروز حوصله کافی ندارید سعی کنید خیلی با دیگران در ارتباط نباشید زیرا ممکن است که میان تان درگیری بوجود آید. اگر کار عقب مانده ای دارید به تنهایی انجام دهید . سرتان را گرم کنید. هر چه از روزتان بیشتر می گذرد، حال شما نیز بهتر می شود. امروز فردی را ملاقات می کنید که قلبتان را به تپش در می آورد. از آنجا که از تنهایی خسته شده اید، بهتر است که این احساس را نادیده نگیرید. متاهل ها نیز یک خبر خوب را می شوند که تغییری در رابطه شان ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸
از این که دوروبرتان شلوغ است خسته شده اید. دوست دارید که دست از همه کارهایتان بردارید و روی یک صندلی راحتی لم دهید. شاید بد نباشد که یک بار برای همیشه تصمیمی بگیرید و به زندگی تان نظم دهید. به جای این که در آن واحد روی چند کار تمرکز کنید، به یک کار بچسبید اما آن را به خوبی پیش ببرید. به زودی فرصت سفری برایتان فراهم می شود که می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی تان دهد ایجاد کند. خبری از شریک زندگی تان می شنوید که بر روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸
مسیری را انتخاب کرده اید که خیلی به آن مطمئن نیستید و همین موضوع به شما استرس می دهد. اما نگرانی تاثیری روی زندگی شما نخواهد داشت، پس بهتر است که شک نکنید و جلو روید. مطمئن باشید که اتفاقات خوب در انتظارتانند. تصمیم به تمام کردن رابطه ای را دارید که جز غم برایتان چیزی ندارد. اگر چه تصمیم درست را گرفته اید اما نمی توانید این کار را به سرعت انجام دهید. صبور باشید تا همه چیز بر وفق مراد شما پیش رود. تلفنی به شما می شود که حاوی یک خبر خوب است. این شادی هر چند کوچک را جشن بگیرید.

فال روزانه ۱۶/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم

      از برترينهاي عزيز خواهشمندم به خرافات و توهمات دامن نزنه و از اين جنس مطالب منتشر نكنه
      بسيار ممنون و متشكريم

    • .....

      خرافات و دیکر هیچ.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج