۹۰۴۸۲۴
۵۲۶۲
۵۲۶۲
پ

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

به این موضوع دقت کنید که با توجه به افزایش قیمت مبلمان و کوچک شدن خانه‌های ما، معمولاً تنها امکان قراردادن یک دست مبلمان در منزل وجود دارد. با این اوصاف باید مبلی را انتخاب کنید که هم با سلیقه کلاسیک ایرانی هماهنگ باشد و هم خصوصیات یک مبلمان مدرن را به همراه داشته باشد. خانه مبل دقیقا همین نوع مبل را در اختیارتان می‌گذارد.

برترین‌ها: هرچند صنعت مبلمان در سطح بین‌المللی بیش از پنج قرن عمر دارد، اما در ایران حدود یک قرن است که تولید و خرید مبلمان همه‌گیر شده است. با در نظر گرفتن این موضوع متوجه می‌شویم که در کشور ما برخلاف صنایعی مثل فرش، مبلمان یک صنعت مدرن و تازه به‌حساب می‌آید.

در ایران هنوز هم خانه‌هایی هستند که به‌صورت سنتی چیده می‌شوند و در محل نشستن اعضای خانواده و مهمانان، از مبلمان استفاده نمی‌شود. دانش اندکی که از این صنعت وجود دارد باعث می‌شود تا پیش از خرید و هزینه کردن، نیاز به کسب اطلاعاتی در زمینه کیفیت، ترکیب رنگ‌ها و طراحی مبلمان باشد.

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

به‌هرحال اگر در زمینه مبل تخصص ندارید و یا قصد دارید دانش فعلی خود را در این زمینه افزایش دهید، این مقاله می‌تواند راهکاری مناسب برای شما باشد. ما در این مطلب نه تنها به کیفیت ظاهری، طراحی و ساخت یک مبلمان خواهیم پرداخت، بلکه راهکار‌هایی را برای انتخاب یک فروشگاه مبل با کیفیت ، به شما معرفی خواهیم کرد.

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

چه مبلی برای شما مناسب است؟

اولین پرسشی که در زمینه انتخاب یک مبلمان مناسب مطرح می‌شود، شکل و طراحی ظاهری یک مبل است. آیا باید به سراغ مبل‌های کلاسیک و سلطنتی برویم یا یک دست مبل راحتی خریداری کنیم؟ پاسخ این پرسش، ارتباطی مستقیم با سلیقه و دکوراسیون منزل شما دارد.

در نظر داشته باشید که به‌روز بودن طراحی مبل، ارتباطی با شکل کلی مبلمان ندارد. شما می‌توانید در بین مبل‌های کلاسیک نیز طراحی‌هایی مدرن‌تر را پیدا کنید، هرچند سبک‌های جدید طراحی مبل، همیشه سورپرایز‌های بیشتری برای شما خواهد داشت. به‌هرحال درصورتی‌که چیدمان و دکوراسیون خانه شما از نوع کلاسیک است، بهتر است مبلمانی با این سبک طراحی را انتخاب کنید.

به این موضوع دقت کنید که با توجه به افزایش قیمت مبلمان و کوچک شدن خانه‌های ما، معمولاً تنها امکان قراردادن یک دست مبلمان در منزل وجود دارد. با این اوصاف باید مبلی را انتخاب کنید که هم با سلیقه کلاسیک ایرانی هماهنگ باشد و هم خصوصیات یک مبلمان مدرن را به همراه داشته باشد.

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

با این اوصاف باید از فروشنده مبلمان بخواهید که طراحی‌هایی را به شما معرفی کند که خصوصیات کلاسیک و مدرن را به‌صورت مشترک به همراه داشته باشد و هر دو حس را به شما و اعضای خانواده شما منتقل کند.

ارگونومی مبلمان بسیار مهم است

مبلمان علاوه بر این‌که یک کالای دکوری است، یک وسیله کاربردی نیز به‌حساب می‌آید. در پایان این شما هستید که بیشترین بازخورد را با یک دست مبلمان خواهید داشت. با این اوصاف باید راحتی مبل خریداری‌شده را نیز در نظر بگیرید.

فاصله نشیمنگاه از قسمت پشتی مبل، فاصله مبلمان از زمین و زاویه قرارگیری مبل، از جمله مواردی هستند که در راحتی مبلمان تأثیرگذارند. بهتر است پیش از خریداری مبل، چنددقیقه‌ای را در حالت‌های مختلف، بر روی مبلمان انتخابی سپری کنید.

ارگونومی مبل در طراحی مبل خلاصه نمی‌شود و به شکل قرارگیری مبلمان در منزل نیز مرتبط است. بهتر است همیشه مبلمانی کوچک‌تر از چیزی که مدنظر خودتان است را انتخاب و خریداری کنید. چیدمان مبلمان به‌هیچ‌وجه نباید فشرده باشد و بهتر است فاصله‌ای مناسب را در بین مبل‌ها و دیگر لوازم خانه در نظر بگیرید.

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

دقت به ترکیب رنگ‌ها

به همراه داشتن یک تصویر از محل قرارگیری مبل در خانه نیز می‌تواند گزینه‌ای مناسب در هنگام خرید باشد. این عمل باعث می‌شود تا تصویرسازی بهتری را در ذهن خود تجربه کنید.

در زمینه انتخاب رنگ ممکن است در آغاز سراغ رنگ‌های بروید که با دیگر وسایل منزل هماهنگی دارند، اما در بیشتر مواقع بهتر است مبلمان در تضاد با دیگر وسایل انتخابی باشد. هماهنگی رنگ می‌تواند با یکی دو وسیله دور و نزدیک از مبل همراه باشد و لازم نیست تمامی وسایل را همرنگ انتخاب کنید.

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

رنگ قهوه‌ای تیره با رنگ‌های زرد، قرمز، سبز و مشکی هماهنگ است و می‌تواند یک پارادوکس زیبا را در چشم بیننده ایجاد کند. قهوه‌ای روشن نیز بهتر است با دیوار‌هایی ست شود که ترکیب رنگی تیره‌تر دارند.

دقت کنید که می‌توانید پایه‌ها و بدنه مبلمان را با دیوار‌های منزل و رنگ قسمت پارچه‌ای را به وسایل خانه ست کنید. این کار باعث می‌شود که مبلمان به‌سرعت به جزئی از دکوراسیون کلی خانه شما تبدیل شود.

درهرصورت حتی اگر قصد دارید مبلمان در تضاد با دیگر وسایل منزل باشد، بهتر است طیف رنگ انتخابی را در نظر داشته باشید. ترکیب دو رنگ سرد و گرم، نیاز به تغییر بسیاری از وسایل منزل دارد. انتخاب رنگ هماهنگ از نظر طیف، گزینه‌ای امن‌تر و راحت‌تر برای ست کردن مبلمان با وسایل خانه است.

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

چه عواملی در کیفیت ساخت مبل تأثیرگذار است؟

مسائل مختلفی در زمینه کیفیت ساخت مبل تأثیرگذار هستند که باید پیش از خرید به آن دقت کرد. دقت کنید که جنس مبل هرچند در کیفیت مبل تأثیرگذار است، اما مهم‌ترین فاکتور در طراحی یک مبلمان با کیفیت به‌حساب نمی‌آید.

جنس بخش‌هایی از مبلمان ممکن است چوبی، فلزی و یا حتی پلاستیکی باشد، اما در همه موارد می‌توان از مواد با کیفیت و یا بی‌کیفیت در ساخت آن استفاده کرد. درصورتی‌که به خرید مبلمان چوبی علاقه دارید، بهتر است جنس چوب استفاده‌شده را مد نظر داشته باشید.

چوب گردو، گیلاس، راش و چوب روسی، چوب‌های با کیفیتی هستند که در طراحی مبل استفاده می‌شوند. مبل‌های ارزان‌قیمت اغلب از چوب‌های لایه‌گذاری شده مانند ام‌دی‌اف استفاده می‌کنند که کیفیتی پایین‌تر و قیمتی ارزان‌تر دارد.

درصورتی‌که در مبلمان انتخابی از فلز استفاده‌شده، به محل جوش و کیفیت اتصال فلز به دیگر قسمت‌های مبل دقت کنید. یک مبلمان با کیفیت علاوه بر زیبایی باید از ساختاری مناسب نیز برخوردار باشد. تراز بودن مبلمان در راحتی شما و همچنین عمر مفید مبلمان تأثیرگذار است.

درهرصورت در اغلب مواقع، چوب می‌تواند بهترین گزینه برای ساخت یک دست مبل با کیفیت باشد. چوب از زیبایی، انعطاف‌پذیری و عمر مفید مناسبی برخوردار است.

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

جنس پارچه و رویه مبل بیشتر با سلیقه شما هماهنگ است و چه از نوع چرم باشد و چه پارچه، جیر، مخمل و یا حتی پلاستیک، می‌تواند با کیفیت و یا در نقطه مقابل، چیپ و ارزان‌قیمت باشد.

نکته مثبت در زمینه انتخاب پارچه این است که کیفیت آن را می‌توانید با لمس کردن حس کنید. ضخامت مناسب رویه مبل، نرمی، انعطاف‌پذیر بودن و ترک نخوردن، از خصوصیاتی است که باید در زمینه انتخاب پارچه و چرم به آن دقت کنید.

این موضوع را هم در نظر داشته باشید که کیفیت مبل تنها به موارد ظاهری خلاصه نمی‌شود و ماده‌ای که سطح درونی مبلمان را تشکیل داده نیز در عمر مفید مبلمان و راحتی این وسیله تأثیرگذار است.

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

مبل‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت اغلب با موادی پر می‌شوند که به‌سرعت خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند و پس از مدت کوتاهی یک هزینه اضافه را روی دست کاربر خواهند گذاشت.

با کیفیت‌ترین اسفنج استفاده‌شده در مبلمان، اسفنج یورتان آلمانی است که این‌روز‌ها به دلیل گران بودن، به‌ندرت مورداستفاده قرار می‌گیرد. مبلمانی که از اسفنج یورتان استفاده کرده باشد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خرید باشد. با یک پرسش ساده از کارشناس فروش مبل موردنظر می‌توانید از نوع اسفنج استفاده‌شده در مبلمان آگاه شوید.

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

در نظر داشته باشید که ممکن است خرید یک مبلمان ارزان‌قیمت، وسوسه کننده باشد، اما در پایان با عمر بسیار پایین این شکل از مبلمان و با اضافه شدن هزینه تعمیرات، عملاً هیچ سودی را نصیب خریدار نخواهد کرد. بهتر است در هنگام خرید مبل، تعادل را رعایت کنید و مبلمانی را خریداری کنید که قیمتی متعادل با قیمت بازار داشته باشد.

آیا خاص‌ترین گالری مبل در تهران را می‌شناسید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج