۹۰۴۸۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لواندوفسکی: شادی گلم مربوط به دخترم می‌شود

مهاجم لهستانی باواریایی‌ها فاش کرد شادی گلش مربوط به دخترش می‌شود اما جزئیاتی از آن نداد.

خبرگزاری تسنیم: روبرت لواندوفسکی که در زمان حضورش در بوروسیا دورتموند ۱۰۳ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده بود، اکنون تنها به دو گل دیگر نیاز دارد تا شمار گل‌های زده خود با پیراهن بایرن مونیخ در تمامی رقابت‌ها را به عدد ۲۰۰ برساند. این مهاجم ۳۱ ساله پس از هر باز گلزنی‌اش شادی گل خاصی انجام می‌دهد که ترجیح می‌دهد جزئیاتی از شادی گلش را فاش نکند.

مهاجم لهستانی باواریایی‌ها درباره شادی گلش گفت: این شادی گل چیزی است که مربوط به دخترم، کلارا می‌شود و نمی‌خواهم وارد جزئیات آن شوم چون یک راز کوچک است. می‌خواهم نشان دهم که خانواده‌ام همیشه پشت من هستند، آنها همیشه در دوران حرفه‌ای‌ام کمک زیادی به من کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: لحظه‌ای که گلزنی می‌کنید و ۸۰ هزار هوادار نام شما را یکصدا فریاد می‌زنند، حس واقعاً خاصی است. در واقع مو به تن‌تان سیخ می‌شود و می‌خواهید پرواز کنید اما می‌دانم که پس از چند ثانیه باید به دنیای واقعی بازگردم و نمی‌توان غرق در رضایتمندی ماند. به هر حال امیدوارم همه حداقل یک بار چنین حسی را تجربه کنند.

لواندوفسکی همچنین در خصوص روزهای اول حضورش در بوندس‌لیگا در سال ۲۰۱۰ اظهار داشت: ۶ ماه اول حضور در بوندس‌لیگا واقعاً سخت بود. من حتی یک کلمه هم نمی‌توانستم آلمانی صحبت کنم. یادگیری زبان و فرهنگ جدید آسان نبود. می‌دانستم که اما نیاز به این کار به منظور تمرکز بر روی فوتبالم دارم.

وی همچنین درباره پیوستنش به سرخپوشان مونیخی در سال ۲۰۱۴ یادآور شد: وقتی برای اولین بار پیراهن بایرن را به تن کردم، حس خاصی داشتم و برای اولین بار بود که حس واقعی بودن در یک باشگاه بزرگ را با پوشیدن پیراهن این تیم حس کردم. واقعاً احساس غرور می‌کردم. می‌دانستم که می‌توانم در بایرن پیشرفت کنم و به همین خاطر به اینجا آمدم و ماندم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج