جاباما
۹۰۴۹۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

زرینچه: نگران نباشید، یقه من را می گیرند!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: من به خدای بالای سرم اعتقاد دارم و فکر می‌کنم اگر مشکلی داشته باشم اولین نفر یقه من را می‌گیرند، بقیه زیاد نگران نباشند.

خبرگزاری فارس: جواد زرینچه در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: تیم در حال آماده سازی است و فردا هم یک بازی دوستانه مقابل گل ریحان البرز پشت درهای بسته و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می کنیم.

وی در خصوص آخرین شرایط فرشید باقری نیز گفت: باقری فعلا در حال مداوای پایش است و باید کادر پزشکی و این بازیکن به جمع بندی برسند تا تکلیف او مشخص شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه از جذب بازیکنان جدید برای این تیم بی اطلاع است در خصوص برگزاری دربی روز یکشنبه گفت: باشگاه استقلال پیگیر این موضوع است تا هم منافع باشگاه در نظر گرفته شود و هم اینکه فدراسیون فوتبال برای برنامه‌ریزی دچار چالش و مشکل نشود. ظاهراً روز جمعه قبل از دربی مسابقه تیم ملی والیبال برگزار می‌شود و ساماندهی تماشاگران دو رشته سخت است.

زرینچه در خصوص در خصوص انتقاداتی که ستار همدانی از وی در پست سرپرستی استقلال انجام داده است گفت: مردم ما را می‌شناسند و می‌دانند که چگونه برای استقلال کار کرده و زحمت کشیده ایم. دوست ندارم با پاسخ دادن به این صحبت ها برای تیمم حاشیه درست کنم. من به خدای بالای سرم اعتقاد دارم و فکر می‌کنم اگر مشکلی داشته باشم اولین نفر یقه من، آقای فتحی و استراماچونی می‌گیرند، بقیه زیاد نگران نباشند.

وی در پایان در خصوص برنامه تمرینات استقلال در تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تمرین در روز عاشورا تعطیل است اما برای روز تاسوعا هنوز برنامه‌ریزی صورت نگرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای زرینچه یادت باشه وقتی در باشگاه سمت نداشتی چه میگفتی فعلا که اومدی وضع بد تر شده . !!

      پاسخ ها

      • علی

        بله درسته. یادت نره

    • بدون نام

      موقع صحبت با مردم عینک دودی رو از رو صورتت بردار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای زرینچه ازالان دارین راجع به دربی صحبت کردن اشتباه محض است اول باید به بازی نفت مسجدسلیمان فکرکنید نه دربی بعدشم مطمن باشید اگردربازی نفت پیروزنشوید هواداران بازی دربی را تصمیم دارند تحریم کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج