۹۰۴۹۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تولید رمز ارز توسط ناسا تکذیب شد

پس از انتشار شایعاتی در مورد تولید رمز ارز توسط ناسا، خبر‌های جدید حاکیست که سازمان فضایی آمریکا قصد چنین کاری را ندارد.

خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ: در ماه‌های گذشته منابعی که مدعی اطلاع از جزئیات این موضوع بودند، از برنامه قطعی ناسا برای طراحی و عرضه رمز ارز خبر داده بودند.

تولید رمز ارز توسط ناسا تکذیب شد

از جمله این افراد می‌توان به ویلیام تورتون، کارمند سابق ناسا اشاره کرد که هم اکنون با شبکه خبری بلومبرگ آمریکا فعالیت می‌کند. وی به نقل از آن نوبرگر، مدیر امور امنیت سایبری NSA مدعی شده بود که این سازمان در حال طراحی استانداردهای نرم افزاری و سخت افزاری خاصی است که احتمالاً برای فعالیت امنیتی سایبری جدیدی در نظر گرفته شده‌اند.

اما نکته مهم این است که NSA مخفف نام آژانس امنیت ملی آمریکاست و نه سازمان فضایی ناسا. بی توجهی بسیاری از کاربران وب و حتی برخی خبرنگاران باعث شد تا آنها به اشتباه توئیت یادشده را به معنای عرضه رمز ارز توسط ناسا بدانند و به این نکته توجه نکنند که این آژانس امنیت ملی آمریکاست که به این موضوع توجه نشان داده است.

دامنه این اشتباه تا بدان حد گسترش یافت که حتی نشریه مشهور فوربس نیز در این زمینه مطلبی را در وب سایت خود منتشر کرد و البته بعد از مشخص شدن واقعیت ماجرا آن را پاک کرد. در روزهای اخیر این اشتباه باورنکردنی تعداد زیادی از رسانه‌های مشهور آمریکا دستمایه مزاح کاربران شبکه‌های اجتماعی هم قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج