۹۰۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دبیر به کشتی‌گیران: هر گلایه‌ای دارید به وزیر بگویید

رییس فدراسیون کشتی تاکید کرد: کار بسیار سختی در رقابت های جهانی قزاقستان در پیش داریم.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون کشتی تاکید کرد: کار بسیار سختی در رقابت های جهانی قزاقستان در پیش داریم.

علیرضا دبیر در ابتدای دیدار وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی کشتی،با خوش آمدگویی به مهمانان، خطاب به وزیر ورزش گفت: می‌دانم از قدیم و از المپیک ۱۹۴۸ لندن کشتی را دنبال و همیشه از آن نیز حمایت کرده‌اید و کشتی برای شما از اهمیت برخوردار است.

وی با اشاره به شرایط تیم های اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: ما در کشتی فرنگی در ۶ وزن از ورزشکاران ۲۰ یا ۲۱ ساله استفاده می‌کنیم که جرات زیادی می‌خواهد اما محمد بنا شهامت کرد و این کار را انجام داد.امیدوارم نتیجه مطلوب بدست بیاید و بتوانیم سهمیه‌های المپیک را کسب کنیم.

رییس فدراسیون کشتی افزود: تیم یازدهم جهان را بنا تحویل گرفته است و کار بسیار سختی در پیش داریم. همه مدال داران ما مثل برادران خادم، جدیدی، یزدانی و ... در ۲۰ یا ۲۱ سالگی مدال جهانی گرفتند و امیدوارم این اتفاق امسال برای جوانان ما نیز رخ بدهد.

وی با اشاره به وضعیت تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: سه آزادکار ما که می‌توانستند در مسابقات جهانی به موفقیت برسند و کسب سهمیه المپیک کنند متاسفانه بدلیل ضرب خوردگی از تیم کنار رفتند. یکی حسین خانی در ۷۴ کیلوگرم که به علت مصدومیت شدید حضور در تیم ملی را از دست داد. یکی رضا یزدانی که بدلیل مصدومیت فرصت حضور در مسابقات جهانی را از دست داد اما در این وزن جوان بسیار خوب و آینده دار به نام علی شعبانی جایگزینش شد. پرویز هادی هم در سنگین وزن که می‌توانست طلای جهان را بگیرد اما به اعتقاد من بدلیل ندانم کاری خودش مسابقات جهانی را از دست داد.

رییس فدراسیون کشتی افزود: فراموش نکنیم تیم آزاد دو سال گذشته در جهان عناوین نهم و ششم را بدست آورده و کار بسیار سختی داریم. همیشه رقابت‌های جهانی قبل المپیک بسیار سخت است و سطح بسیار بالایی دارد تا جایی که همیشه ۹۰ درصد کسانی که در جهانی قبل المپیک مدال گرفتند در المپیک هم روی سکو رفته اند. زحمات زیادی کشیده شده و امیدوارم شاهد موفقیت کشتی گیرانمان باشیم.

در ادامه دبیر خطاب به کشتی‌گیران و مربیان گفت هر نقدی دارید بدون تعارف به من یا مسئولان بگویید و بعدا پیش من نیایید گلایه کنید که غلامرضا محمدی در پاسخ گفت حرف که زیاد است. انشاءالله بعد از جهانی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از اکبر فلاح در کشتی آزاد استفاده کن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج