۹۰۵۰۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آلوز: بازی کنار نیمار همیشه لذتبخش است

«دنی آلوز» ستاره تیم ملی برزیل با اشاره به درخشش «نیمار» در نخستین بازی پس از بازگشت از دوران مصدومیت، بازی کردن در کنار فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن را تجربه‌ای «لذتبخش» توصیف کرد.

خبرگزاری ایرنا: «دنی آلوز» ستاره تیم ملی برزیل با اشاره به درخشش «نیمار» در نخستین بازی پس از بازگشت از دوران مصدومیت، بازی کردن در کنار فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن را تجربه‌ای «لذتبخش» توصیف کرد.

مهاجم پی‌اس‌جی سه ماه پر دغدغه و توام با مصدومیت و گمانه‌زنی‌های بی‌شمار در خصوص بازگشت به بارسلونا را پس زد و در نخستین بازی خود برای سلسائو در دیدار برابر کلمبیا که با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید، موفق به گلزنی شد.

نیمار اگرچه نیمه نخست آرامی را سپری کرد اما در دقیقه ۲۰ کرنر ارسالی وی توسط «کاسمیرو» به گل نشست و در ادامه با گل دقیقه ۵۸ خود روند شکست‌ناپذیری برزیل را تداوم بخشید.

در این بین، «لوئیس موریل» با دبل خود کلمبیا را از شکست نجات داد اما تاثیر نیمار بر سلسائو که بدنبال انتقال شکست خورده‌اش به بارسا رقم خورد، بیش از هر چیز دیگری به چشم آمد.

آلوز در مصاحبه با گلوبو اظهار داشت: داشتن و دیدن نیمار در حالی که کاری را که به آن وارد است، انجام می‌دهد همیشه باعث خوشحالی است؛ ما او را دوست داریم و زمانی که او متمرکز باشد، سطح بازی بسیار بالایی دارد؛ بگذارید به او اجازه دهیم کاری را که می‌تواند یعنی فوتبال را انجام دهد؛ اینجاییم تا به او کمک کنیم.

با این وجود، کلمبیایی‌ها آن‌طور که هم‌تیمی‌های نیمار از او استقبال کردند، رفتار نکرده و در جریان بازی چهار بار مهاجم تازه بهبود یافته سلسائو را چهار بار متوقف کردند.

یکی از خطاهای قابل توجه زمانی بود که تکل «داوینسون سانچز»، مهاجم ۲۷ ساله پی‌اس‌جی را مستقیم به سمت تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین فرستاد.

کاسمیرو در این خصوص اظهار داشت: تیم‌ها برای ترساندن برزیل به زمین می‌آیند؛ با دست ما را متوقف می‌کنند و می‌خواهند به ما صدمه بزنند؛ اما حقیقت این است که آنها باید بر سر توپ بجنگند؛ آنها تاکتیک خودشان را دارند و ما هم تاکتیک خودمان؛ اما زمانی که پای برزیل وسط باشد بازی دوستانه هیچ معنایی ندارد.

تیم ملی برزیل در بازی بعدی خود باید در لس آنجلس به مصاف پرو برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج