۹۰۵۰۸۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

طلسم حضور در رقابت‌های جهانی بوکس شکسته شد

تیم ملی بوکس ایران پس از ۸ سال به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام شد.

خبرگزاری میزان: تیم ملی بوکس ایران با ۶ ورزسکار عازم رقابت‌های قهرمانی جهان روسیه شد و ملی‌پوشان کشورمان از فردا (دوشنبه) روی رینگ می‌روند. این اعزام در حالی صورت گرفت که آخرین مرتبه تیم ایران در سال ۲۰۱۱ در رقابت‌های جهانی باکو حاضر شده بود.

تیم ایران در سه رویداد جهانی قزاقستان (۲۰۱۳)، قطر (۲۰۱۵) و آلمان (۲۰۱۷) حضور نداشت و حالا بعد از ۸ سال به این میدان بزرگ اعزام شده است.

طلسم حضور در رقابت‌های جهانی بوکس شکسته شد

در سال ۲۰۱۱ تیم ملی بوکس ایران با ترکیب ایمان طیبی، آرمین امجدیان، محمد مومیوند، مهدی طلوتی، امین قاسمی پور، محمد ستارپور، احسان روزبهانی، رضا مرادخانی و جاسم دلاوری در این پیکار‌ها حضور پیدا کرد و در مجموع ۷ پیروزی کسب کرد و از رسیدن به مدال بازماند، اما تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ تفاوت زیادی با تیم سال ۲۰۱۱ دارد.

در آن برهه تیم ملی بوکس با هدایت مربی بزرگ و نام آشنای خود حسین نهرودی چندین ماه به تمرین پرداخته و در چند رویداد تدارکاتی حضور یافته بود، اما تیم علیرضا استکی کمتر از ۴ ماه است که جمع شده و حضور در میدان بزرگ جهانی نخستین تجربه بین‌المللی این تیم با کادرفنی جدید است.

نکته دوم این که تیم ایران در رقابت‌های باکو ۹ بوکسور به همراه داشت، اما امسال تیم کشورمان با ۶ مشتزن عازم این رقابت‌ها شده است.

همچنین در ترکیب تیم ملی بوکس ایران تنها احسان روزبهانی است که سابقه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را دارد و سایر مشتزنان برای نخستین بار است که در مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

با تمام این تفاسیر اعزام تیم ملی بوکس به مسابقات قهرمانی جهان آن هم پس از ۸ سال یک پوئن مثب است و قطعا کسی از این تیم جوان توقع کسب مدال ندارد، اما تجربه حضور روی رینگ جهانی می‌تواند باعث شود تا شاگردان استکی در راه کسب سهمیه المپیک موفق شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی ام

      این ستاره ی پرتقال در بازی پرتقال و صربستان گلش برای من جزاب نبود انشا الله در بازی های دیگر کشورش گل های زیبا بزند برای من گل شماره ۱۰ پرتقال جزاب بود

    • پرسپولیسی ام

      بدون نام هوادار کدام تیم لیگ برتر ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج