جاباما
۹۰۵۲۱۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

عبدولی: اگر قهرمان نشوم، کشتی را کنار می‌گذارم

سعید عبدولی ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: اگر نتوانم در رقابت‌های جهانی نورسلطان به مقام قهرمانی برسم باید کشتی را کنار بگذارم و به دنبال زندگی‌ام بروم.

خبرگزاری میزان: سعید عبدولی در خصوص آخرین وضعیت خود قبل از اعزام به رقابت‌های جهانی نورسلطان، اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیتی ندارم و با توجه به تمرینات سنگین و هدفمندی که پشت‌سر گذاشته‌ام در شرایط بسیار خوبی برای حضور در رقابت‌های جهانی قرار دارم و امیدوارم در فاصله کوتاهی که تا مسابقات جهانی باقی مانده اتفاق خاصی رخ ندهد تا بهترین نتیجه را به دست بیاورم.

وی در ادامه گفت: به کسب مدال طلا بسیار امیدوار هستم و اگر بتوانم به مدال طلای این دوره از رقابت‌ها برسم، برای حضوری موفق در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به وزن ۷۷ کیلوگرم خواهم رفت و در این وزن با حریفان مبارزه خواهم کرد. اگر هم نتوانم در رقابت‌های جهانی نورسلطان به مقام قهرمانی برسم باید کشتی را کنار بگذارم و به دنبال زندگی‌ام بروم چرا که هیچ عنوانی جز قهرمانی به من انگیزه نمی‌دهد تا در کشتی بمانم و برای حضور در المپیک تلاش کنم. مشکلات زیادی دارم که واقعا مرا آزار می‌دهند و فقط قهرمانی در رقابت‌های جهانی می‌تواند این امید را به من بدهد که تا المپیک به کشتی گرفتن ادامه بدهم.

ملی‌پوش کشتی‌فرنگی در خصوص حریفانش در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: با همه حریفان کشتی گرفته‌ام و به اندازه کافی از همه آنها شناخت دارم. سال گذشته هم به راحتی می‌توانستم مدال طلا را به دست بیاورم اما با ناداوری دستم از مدال جهانی کوتاه ماند. اینکه می‌گویم ناداوری شده حرف من نیست بلکه همه داورانی که فیلم آن مسابقه را دیدند گفتند حق من در آن دیدار پایمال شده است.

اگر در مسابقه یک کشتی‌گیر حریفش را با اجرای فن به روی پل ببرد، داوران نباید تا پایان کشتی او را در خاک بنشانند اما در کشتی من با حریف ترکیه‌ای این قانون رعایت نشد و همین موضوع باعث شکست من در نیمه‌نهایی شد. البته فارع از تمام این صحبت‌ها باید بگویم قسمت نبود سال گذشته به مدال جهانی برسم چرا که اگر با حضور در دو اردو به مدال جهانی می‌رسیدم احتمالا مغرور می‌شدم و امسال هم تلاش زیادی نمی‌کردم و همان رویه را در پیش می‌گرفتم.

مطمئنم خدا نخواست که تبدیل به یک الگوی اشتباه برای سایر کشتی‌گیران شوم که فکر کنند اگر سعید عبدولی با حضور در دو اردو به مدال جهانی رسیده است پس ما هم می‌توانیم با عبور از چنین مسیری به مدال جهانی برسیم.

عبدولی در پایان خاطرنشان کرد: فقط به خاطر شاد کردن دل مردم می‌خواهیم نتایج خوبی به دست بیاوریم تا در این شرایط که مردم زیر فشارهای اقتصادی قرار دارند بتوانیم شادی را به آنها هدیه کنیم و لبخند را بر لبانشان بنشانیم. خوشبختانه تیم خوبی هم داریم و به جرات می‌توانم بگویم که شرایط این تیم عالی است. درست است که اکثر ملی‌پوشان جوان هستند اما همه آنها برای کسب مدال طلا شانس دارند.

برای تک‌تک ملی‌پوشان آرزوی موفقیت دارم و در این روزها که مصادف شده با ایام محرم، از حضرت اباعبدالله(ع) می‌خواهم تا دست ما را بگیرد و به ما کمک کند تا با سربلندی از رقابت‌های جهانی برگردیم. همچنین باید از این طریق از کادرفنی تیم‌ملی و همچنین مربیانم در شهرستان اندیمشک تشکر و قدردانی کنم و برای آنها آرزوی سلامتی دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس از همین حالا کشتی رو بذار کنار!!!!

      پاسخ ها

      • احمد

        باشه منتظر نظر تو بود فقط

      • بدون نام

        ساکت شو حسود.

    • بدون نام

      ناداوری دیگه تکراری شده. یکبار هم بگو ضعیف تر بودم. امسال هم نتیجه نگیری باز میگی داور ... میدون را باید بدی به جوونا. به امید موفقیت همه کشتی گیرها.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوونا باید بتونن تو تشک کشتی شکستش بدن و از میدون خارجش کنن اما وقتی بدون تمرین همه جوونها رو شکست میده پس حقشه که تو ترکیب تیم ملی باشه

    • بدون نام

      واقعا در حقش بدی کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج