جاباما
۹۰۵۳۰۰
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

اپل معرفی آیفون ۱۱ را از پخش زنده می‌کند

اپل قصد دارد برای نخستین‌بار رویداد معرفی آیفون‌های بعدی را در یوتیوب به‌صورت زنده پخش کند. این رویداد ۱۹ شهریور برگزار می‌شود.

زومیت: اپل قصد دارد برای نخستین‌بار رویداد معرفی آیفون‌های بعدی را در یوتیوب‌ به‌صورت زنده پخش کند. این رویداد ۱۹ شهریور برگزار می‌شود.

اپل معرفی آیفون ۱۱ را از پخش زنده می‌کند

رویداد‌های اپل ازجمله رویداد‌های مهم‌ فناوری سال شمرده می‌شود. نحوه‌ی ارائه‌ی خاص محصولات و نمایش جذاب آن‌ها نه‌تنها علاقه‌مندان به دنیای فناوری، بلکه مشتریان عادی را نیز که فقط از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند، به تماشای رویداد‌های اپل وا‌می‌دارد. به‌ همین‌ دلیل، اهالی کوپرتینو در سال‌های پیشین، همواره سعی کردند با گسترش پخش زنده مراسم‌های خود، امکان تماشا‌ی آن را برای افراد بیشتری میسر کنند.

امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و اپل قصد دارد برای نخستین‌بار رویداد ۱۹ شهریور را از یوتیوب پخش زنده کند؛ رویدادی که در آن آیفون‌های جدید موسوم به آیفون‌های ۱۱ رونمایی خواهد شد. با توجه‌ به‌ اینکه یوتیوب از محبوبیت زیادی بین کاربران برخوردار است، انتظار می‌رود امسال افراد بیشتری نظاره‌گر مراسم کوپرتینونشین‌ها باشند.

سال گذشته، اپل رویداد معرفی آیفون XS را ازطریق صفحه‌ی توییتر خود پخش زنده کرد؛ با‌این‌حال، مشخص نیست آیا امسال شاهد تکرار آن برای آیفون‌های جدید خواهیم بود یا خیر.

رویداد آیفون ۱۱ اپل

افزون‌بر راه‌های اشاره‌شده، کاربران می‌توانند ازطریق اپلیکیشن اختصاصی رویداد‌های اپل در tvOS یا وب‌سایت رسمی این شرکت نیز رویداد پیش‌ رو را تماشا کنند. اگر علاقه دارید این مراسم را به‌صورت زنده از یوتیوب تماشا کنید، می‌توانید ازطریق این لینک در زمان مقرر به صف تماشاگران بپیوندید. ناگفته نماند به‌ مانند همیشه، زومیت نیز این مراسم را به‌‌طور زنده پوشش خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان پروفسورهای مجلس نشین یه طرح میدن باعنوان تحریم تماشای رویداد19شهریور.خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج