جاباما
۹۰۵۳۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اسناد فاش شده اپل از قابلیت‌های سیری

یکی از پیمانکاران سابق اپل اسناد داخلی سیری را فاش کرده که خبر از به روز رسانی‌های قابل توجه این دستیار صوتی در سال‌های آتی می‌دهد.

دیجیاتو: یکی از پیمانکاران سابق اپل اسناد داخلی سیری را فاش کرده که خبر از به روز رسانی های قابل توجه این دستیار صوتی در سال های آتی می دهد.

اسناد فاش شده اپل از قابلیت‌های سیری

اسناد اشاره به لیست به روز رسانی هایی دارند که قرار است در پاییز سال 2021 ارائه شوند. از قابلیت های جدید، «مکالمه دو طرفه درباره مشکلات سلامتی» و نیز «امکان ترجمه ماشینی یکپارچه» عنوان شده است. احتمال می رود قابلیت دوم امکان ترجمه همزمان بدون نیاز به اینترنت را فراهم کند؛ قابلیتی که می تواند در سفرها کاربرد داشته باشد.

در بخشی از اسناد داخلی که به گاردین ارائه شده صحبت از نحوه کارکرد دستیار هوشمند سیری با دستگاه های دیگر به روش های مختلف شده است. یکی از این قابلیت ها امکان خواندن اعلان های پیام ها توسط سیری برای کاربرانی است که از ایرپاد استفاده می کنند. قابلیت دیگر شناسایی متن ترانه ها از طریق شزم و به واسطه سیری روی اپل واچ است. علاوه بر این احتمال می رود در آینده، سیری امکان دسترسی به اپ استور را هم داشته باشد.

دستیار هوشمند سیری

یکی از قابلیت های مهم دیگر، دستور دادن به سیری از طریق یک دستگاه برای اجرا روی دستگاهی دیگر است. به عنوان مثال در اپل واچ درخواست پخش یک آهنگ روی اسپیکر هوشمند هوم پاد را می دهید.

اسناد همچنین اشاره به «پشتیبانی از سخت افزار جدید» برای «دستگاهی جدید» داشته. شاید چنین موضوعی خبر از عرضه هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2021 می دهد. در اسناد همچنین اسم رمز «Yukon +1» به چشم می خورد. پیش از این هم در کدهای iOS 13 اسم رمز «Yukon» ذکر شده بود که احتمالاً مربوط به هدست واقعیت افزوده اپل است. از سوی دیگر احتمال می رود از سال 2021 اپل تصمیم به ارائه دو به روز رسانی اصلی سیستم عامل در هر سال داشته باشد. این در حالی است که به طور معمول کمپانی ساکن کوپرتینو در هر سال تنها یک نسخه به روز رسانی OS را ارائه می دهد.

اپل هنوز به هیچ یک از این گمانه زنی ها پاسخی نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج