جاباما
۹۰۵۳۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تردد روزانه بیش از ۲۰هزار زائر از مرز مهران

فرمانده انتظامی ایلام گفت: با توجه به لغو روادید بین دو کشور ایران و عراق جهت سهولت تردد زائران عتبات عالیات، از ابتدای محرم محورهای مواصلاتی استان پرحجم شده است.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی ایلام گفت: با توجه به لغو روادید بین دو کشور ایران و عراق جهت سهولت تردد زائران عتبات عالیات، از ابتدای محرم محورهای مواصلاتی استان پرحجم شده است.

سردار نورعلی یاری در تشریح این خبر اظهار کرد: همزمان با لغو روادید از چند روز گذشته برای سفر زائران عتبات عالیات روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از پایانه مرزی مهران تردد می‌کنند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) حجم تردد در محورهای مواصلاتی و پایانه مرزی مهران افزایش پیدا کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم انتظامی و امنیتی برای سهولت تردد زائران عتبات عالیات اندیشیده شده است، گفت: پلیس امسال نیز همانند سال‌های گذشته از مبدا تا مقصد همراه زائران خواهد بود.

وی به شرایط اقلیمی و کوهستانی بودن استان ایلام و استان‌های در مسیر اشاره کرد و گفت: با توجه به کوهستانی و پر پیچ و خم بودن محورهای مواصلاتی، می‌طلبد که رانندگان برای تردد، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، از عجله و شتاب و انجام حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند.

سردار یاری تصریح کرد: امسال اقدامات خوبی در بحث هوشمند سازی محورهای مواصلاتی انجام شده و تمامی محورهای استان به وسیله دوربین‌های مجهز و هوشمند تا پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روز رصد و با رانندگانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: با توجه به لغو روادید بین ۲ کشور ایران و عراق، خروج زائران با ارائه گذرنامه معتبر و زمان دار میسر است که زائران بایستی از قبل آن را از شهرهای مبدا تهیه کنند و پس از ثبت نام در سامانه سماح و پرداخت حق بیمه به سمت پایانه مرزی مهران حرکت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج