جاباما
۹۰۵۳۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پژمانفر: ارشاد به سازندگان رستاخیز ظلم کرد

نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و رئیس کارگروه فضای مجازی معتقد است اگر سازندگان این فیلم از وزارت ارشاد برای ممانعت در قبال نمایش ندادن فیلم «رستاخیز» شکایت کنند کار منطقی انجام داده‌اند.

خبرآنلاین: نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و رئیس کارگروه فضای مجازی معتقد است اگر سازندگان این فیلم از وزارت ارشاد برای ممانعت در قبال نمایش ندادن فیلم «رستاخیز» شکایت کنند کار منطقی انجام داده‌اند.

پژمانفر: ارشاد به سازندگان رستاخیز ظلم کرد

نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و رئیس کارگروه فضای مجازی با انتقاد از پایین بودن تعداد فیلم‌هایی که درباره عاشورا و ماه محرم ساخته شده است به فیلم «رستاخیز» اشاره کرد و افزود: «فیلم «رستاخیز» یک فیلم خوب و در چارچوب درست است و دفتر مقام معظم رهبری نیز نسبت به این فیلم نظر موافق داشته و مخالفتی ندارند اما وزارت ارشاد به سازندگان این فیلم ظلم کرد و نمایش ندادن این فیلم هیچ توجیهی ندارد.»

او ادامه داد: «اگر سازندگان این فیلم از وزارت ارشاد برای ممانعت در قبال نمایش ندادن این فیلم شکایت کنند کار منطقی انجام دادند و من هم کمک‌شان خواهم کرد. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم که این فیلم اکران عمومی خوبی داشته باشد.»

پژمانفر افزود: «بخش خصوصی این فیلم را تهیه کرده است و ممکن است برخی از افراد و یا حتی مراجع نقطه نظری داشته باشند اما از آنجایی که در مسائل متفاوت مرجع و نظر مقام معظم رهبری نظر نهایی است ما باید در مورد فیلم «رستاخیز» نیز این مسئله را در نظر بگیریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما دیگه چرا آقای پژمانفر؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج