۹۰۵۴۲۹
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

دستگیری ۲ فعال اصلی یک شرکت هرمی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: عوامل اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس طی اجرای عملیاتی شناسایی، بازداشت و روانه زندان شدند.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: پس از انجام اقدامات دقیق و سریع اطلاعاتی و اقدام به موقع دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا دو عامل اصلی شرکت هرمی یونیک فاینانس شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این متهمان که قصد خروج از کشور را داشتند و به تهران عزیمت نموده بودند، با اعطای نیابت به دادسرای عمومی و انقلاب تهران و همکاری یکی از معاونان دادستان کل کشور و سربازان گمنام امام زمان(عج) در فرودگاه امام(ره) و در لحظه سوار شدن به هواپیما شناسایی، بازداشت و روانه زندان شدند.

حبیبی خاطرنشان کرد: تحقیقات اولیه حاکی از آن است که متهمان با ادعای سرمایه گذاری در بازارهای بین المللی و خرید و فروش سهام شرکت‌های بزرگی از قبیل اپل و مایکروسافت و... در فضای مجازی اقدام به عضوگیری از افراد می‌کردند.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: جامعه هدف آنها بیشتر جامعه پزشکان و مهندسان و افراد تازه بازنشسته بوده و با این شگرد که حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در شرکت یاد شده ۱۰۰۰ دلار بوده و شرط پرداخت سود هم عضوگیری حداقل سه نفر به عنوان زیرمجموعه می باشد، فعالیت می کردند.

وی یادآور شد: مبالغی که این متهمان تحصیل کرده‌اند به بیش از میلیاردها تومان می‌رسد.

حبیبی با ابراز تأسف از عدم توجه برخی افراد به هشدارهای مکرر دستگاه قضایی و ضابطان تأکید کرد: علی رغم هشدارهای مکرر در خصوص شگرد و حیله‌های برخی افراد سودجو در خصوص شرکت‌های هرمی و فاقد مجوزهای قانونی متأسفانه شاهد آن هستیم هنوز برخی شهروندان فریب خورده و در دام اینگونه افراد مجرم و فرصت طلب می افتند.

وی در پایان بیان داشت: این پرونده در مرحله تخقیقات مقدماتی بوده و اطلاعات تکمیلی متعاقباً از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ج ج

      کاش شرکت هرمی جیرفتم جمع میشد...

    • بدون نام

      این شرکتهای هرمی چرا جمع نمی شوند مردم بدبخت کردن الان 5نفر از اشنای ما با دروغ پولشون از دست دادن اگه کار دولت نیست چرا کاری نمیکنید گل کویست نمونه بارزش ..

    • متین قهاری

      سلام
      یک شرکت هم به نحوی دیگردرتهران داره فعالیت میکنه جوری که یک مشت آدم درمانده که دنبال یه درآمد وکار میباشند را پرینت میکنن وباوعده ووعید واینکه باید سه نفررابیارین اگاهانه اینقد خریدبزنینن..کلاه گشادی برسر مردم بدبخت میگذارند جوری که هر گام کلی خرید کردن اوردن توخونه حالا مونده سردستشون و باید بدم بیرون باالتماس وضرر بفروشن.. .جالبه که این شرکت ها تحت نتورک مجو هم دارن

    • م م

      تمام دنیا فهمیدن سیستم هرمی و پونزی اقتصاد را نابود
      میکنه بجز ما ایرانیها نمیدانم چرا هرچی کثافتکاریه ما باید
      تجربه کنیم بعد بگیم اخ.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج