جاباما
۹۰۵۴۹۹
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ آذری به منتقدان: در باشگاهی با ۳۰میلیون هوادار چه کرده‌اید؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به منتقدانش گفت: موفق بودن در تیمی با ۱۰۰ هوادار بهتر از خراب کردن در باشگاهی است که ۳۰ میلیون هوادار دارد.

خبرگزاری تسنیم: سعید آذری در گفت‌و‌گو با خبرنگار درباره حضورش در باشگاه فولاد خوزستان به عنوان مدیرعامل اظهار داشت: فولاد باشگاهی است که پتانسیل بسیار بالا و مجموعه کاربلدی دارد.

از زمانی که به فولاد آمدم در حال بررسی شیوه کاری و وضعیت باشگاه هستم. با تلاش‌هایی که صورت گرفته در فولاد خیلی از امکانات مهیا است و فقط مقداری خرده کاری وجود دارد که با کمک اعضای باشگاه انجام خواهیم داد.

پاسخ آذری به منتقدان: در باشگاهی با ۳۰میلیون هوادار چه کرده‌اید؟

فولاد احتیاج به زمان دارد

وی درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد عنوان کرد: چند جلسه از نزدیک تیم را دیده‌ام. بچه‌ها خیلی با اراده و مصمم تمرین می‌کنند و فکر می‌کنم جواد نکونام با منابع مالی موجود تیم بسیار خوبی بسته است. بدنه تیم متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است, چند بازیکن از رده‌های پایه فولاد اضافه شده‌اند و تیم وضعیت خوبی دارد.

این تیم نیاز به زمان دارد و باید تا نیم فصل فضا را مدیریت کنیم تا امتیازات لازم را بگیریم و در ادامه برای نیم فصل دوم با درخواست نکونام تیم را تقویت کنیم.

باید در آکادمی خوب عمل کنیم

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به وضعیت خوب آکادمی این باشگاه یادآور شد: باید در آکادمی دو هدف را پیگیری کنیم. اول اینکه بتوانیم با تربیت نفرات برای تیم بزرگسالان پشتوانه‌سازی کنیم و دوم به دنبال ایجاد منبع درآمدی برای باشگاه باشیم. با توجه به امکانات خوبی که در باشگاه وجود دارد فکر می‌کنم می‌توانیم در این مورد خوب عمل کنیم.

در فولاد پتانسیل قهرمانی آسیا وجود دارد

آذری درباره اداعایش مبنی بر اینکه فولاد باید به قهرمانی آسیا دست پیدا کند, عنوان کرد: این مهم به یک برنامه‌ریزی میان مدت و چندساله احتیاج دارد. در فولاد خوزستان این پتانسیل وجود دارد و این شدنی است. روز اولی که به ذوب آهن آمدم, این تیم در آستانه سقوط به لیگ دسته اول بود.

در آن زمان یک بازیکن مد نظر باشگاه بود و با ایجنتش که صحبت کردیم خواستیم این بازیکن را به ذوب آهن بیاورد,‌ من به این فرد گفتم که اگر این بازیکن به ذوب آهن بیاید دو سال دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و برایش خوب است اما این ایجنت با خنده گفت شما اول سقوط نکنید و بعد به دنبال حضور در آسیا باشید!

دو سال بعد همان ایجنت آمد تا بازیکنش را به ذوب آهن بیاورد اما من به او گفتم تو دو سال پیش به هدف ما خندیدی و ما دیگر بازیکنت را جذب نمی‌کنیم.

ورزشی بودن محمدی باعث امیدواری بیشتر به فولاد است

وی تصریح کرد: فولاد باید در چارچوب یک برنامه دو سه ساله خودش را به لیگ قهرمانان آسیا برساند, چون در این باشگاه وضعیت پشتیبانی فوق‌العاده از سوی کارخانه و علی محمدی (رئیس شرکت فولاد خوزستان) وجود دارد.

محمدی یک فرد ورزشی است که اهمیت ویژه‌ای به باشگاه می‌دهد و این یک عامل خوب برای امیدواری بیشتر به تیم فولاد است. اعضای هیئت مدیره و همه همکاران‌مان در باشگاه این پتانسیل را دارند که تیم را به جاهای خوب برسانند. علاوه بر این فولاد هواداران عاشق فوتبال دارد که در موفقیت این تیم نقش بسیار مهمی را ایفا خواهند کرد.

یک بازیکن دیگر به فولاد اضافه می‌شود

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره اینکه آیا باز هم بازیکن جدیدی به این تیم اضافه خواهد شد یا خیر, گفت: اقدامات لازم برای اضافه شدن اناس بنی یاسین مدافع تیم ملی اردن به تیم انجام شده و این بازیکن بعد از دیدار اردن مقابل پاراگوئه به اهواز خواهد آمد.

نکونام یک بازیکن دیگر را مد نظر داشت که با توجه به داغ بودن فصل نقل و انتقالات به تیم دیگری ملحق شده است. نکونام در حال بررسی برای جذب یک بازیکن دیگر است و هر زمان که به جمع بندی نهایی برسد, برای جذب اقدام خواهد شد.

موفق بودن در تیمی با ۱۰۰ هوادار, بهتر از خراب کردن در تیمی با ۳۰ میلیون هوادار است

آذری درباره اینکه یکی از روزنامه‌ها نوشته که سلطانی‌فر در دیدار با پیشکسوتان استقلال با حمایت از فتحی گفته:‌« بعضی‌ها اخیراً برای خودشان خیلی نوشابه باز کردند»، اظهار داشت: این روزنامه در ادامه تحلیل کرده بود «چطور یک مدیر که تیمش 100 هوادار داشته می‌خواهد به تیم بزرگی مثل استقلال بیاید و برای خودش نوشابه باز می‌کند».

باید بگویم که ذوب آهن 100 هوادار ندارد و در بازی‌های این تیم چند هزار نفر فقط به ورزشگاه می‌آمدند. شما در تیمی که 100 هوادار دارد خوب کار کنی و کارنامه موفقی داشته باشی بهتر از این است که در تیمی با 30 میلیون هوادار کار را خراب کنی.

در اهواز مشغول نوشابه باز کردن برای خودم هستم؛ در هوای گرم می‌چسبد

آذری در ادامه به تسنیم گفت: ذوب آهن در 5 سال گذشته -به قول این افراد با 100 هوادار- توانسته دو بار قهرمان جام حذفی, یک بار نایب قهرمان لیگ برتر و یک بار قهرمان سوپر لیگ شود و چهار بار به لیگ قهرمانان آسیا برسد, مدیریت یک مدیر فقط به تعداد هواداران تیم نیست.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این ذوب آهن از لحاظ زیرساخت نیز پیشرفت خوبی داشته و 4 زمین خوب فوتبال دارد اما آقایان با 30 میلیون هوادار چه کار کرده‌اند؟ من می‌گویم این تیم‌ها با این تعداد هوادار نباید اجازه دهند تیمی در آسیا نفس بکشد. موفقیت کاری یک مدیر به تعداد هواداران آن تیم نیست.

البته که من الان نیز در فولاد با این همه هوادار باز هم مشغول باز کردن نوشابه برای خودم هستم, مخصوصاً‌ که اینجا هوا گرم است و نوشابه می‌چسبد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ‌‌‌‌.........م م

      واقعآ دستت درد نکنه من خودم استقلالیم ولی حرفت چسبید اینا اون سال که فتح الله زاده و رویانیان اومدن برنامه نود گفتن آقا هر هوادار ۱۰۰۰۰ هزارتومان کمک کنه این دو تیم دیگه تو ورزشگاه آزادی هم بازی نمی کنه دیگه خودشون صاحب زمین میشن نزدیک به دو سال همین کار کردن با هوادار اخرش هم هیچی به هیچی شد

    • کیسه سوز

      نوش جان! بابت نوشابه تگری و کیسه سوز!!

    • معصومه

      شانس نداریم ما استقلالی ها که؛ چی میشد آخه مدیر عامل استقلال میشد؟
      مطمئنم وضعیتمون از این رو به اون رو میشد.
      آذری خیلی مدیر با کیفیتیه؛ کارش درسته خداییش.
      خوش به حال فولادی ها

    • بدون نام

      به تر تر ا بگو سی میلیون هوادار دارن چکار کردن کو افتخارتتان

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      دقیقا. فتحی نابود کرده استقلالو‌. ی کارمثبت نکرده‌ ‌ . ثباتو ازبین برد. تمام شاکله صلی تیم رو تمدید نکرد.‌هفده بازیکنو ردکرد. هنو بازیساز بجای پاتوسی جذب نکرد. استقلال هنو مترجم نداره‌ ‌ . زمین تمرین خوبی نداره. نابودکرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه تا الان خواب بودین شما؟ باباجون فتحی ماموریت دلره نابود کنه استقلال رو بعد تومیگی نمیدونم چی مترجمو این چیزا بیدلرشین که داره دیرمیشه

    • بدون نام

      خدارو شکر برای این ادم اویزون کار پیدا شد.باجناقهای اصفهانی به شدت و به صورت کثیف هوای همدیگر رو دارن تو فوتبال

    • تاج ☆☆

      اگه مدیرعامل استقلال میشد لنگیا دنبال سوراخ موش میگشتن...مگه سلطانیفر مرده باشه که یه مدیربالیاقت بالاسرتیم استقلال بیاد...به نظراونا فتحی عالیه چون هرچی بگن میگه چشم ...هدفشون نابودی تاج هست انشاالله خودشون نابودبشن ...

    • hamed

      فقط تاجه كبیررر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج