جاباما
۹۰۵۵۱۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه 18 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۸ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، مقتدر، با نظم، هوشیار و دارای شخصیتی بسیار جذاب هستید. توانایی های شما و سخت کوشی خستگی ناپذیرتان موفقیت های فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورند و تحسین و ستایش دیگران را برایتان به همراه دارند. با این همه شما برخی ویژگی های منفی نیز دارید، از جمله اینکه عصبی، کینه توز و گاهی تنبل هستید. امسال تلاش های شما برای رسیدن به آینده ی درخشانی که برای خود در سر دارید به خوبی پیش خواهند رفت، اما مسائل مالی شما را بیش از اندازه ای که انتظار داشته اید با خود درگیر خواهند کرد. فعالیت های تجاری جدیدی که آغاز می کنید و یا شراکت های حرفه ایتان با موفقیت همراه خواهند بود و سود قابل توجهی را برایتان به همراه خواهند داشت. در نیمه های سال با به روز رسانی ابزار مرتبط با تکنولوژی زمینه را برای پیشرفت حرفه ای خود و بهتر شدن عملکردتان فراهم کنید. زندگی شخصی شما با آرامش همراه خواهد بود و تمام حمایت و همکاری مورد نیازتان را از جانب اعضای خانواده دریافت خواهید کرد، به ویژه همسر و فرزندانتان شما را مورد محبت و توجه خود قرار خواهند داد و حمایت خواهند کرد. آنهایی که هنوز مجرد هستند به احتمال زیاد در نیمه ی دوم سال به خانه ی بخت خواهند رفت و اگر ازدواج نکنند هم عشق گرمابخش زندگی شان خواهد بود. ماه های مهر، بهمن و خرداد بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود و اتفاقات زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت.

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز شما سرحال و پرانرژی هستید و بسیار سخاوتمند شده اید. کمک کردن به دیگران با وضعیت روحی فعلی شما همخوانی دارد و همکاری هایتان با دیگران به خوبی پیش خواهند رفت، پس اگر کاری از دستتان برای دیگران برمی آید کوتاهی نکنید. اگر کارهای ناتمامی دارید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای رسیدگی به آنها باشد. گوشه هایی از خانه که مدت هاست تمیز نشده اند، وسایلی که مدت ها پیش خراب شده اند و به تعمیر و رسیدگی نیاز دارند، کارهای هنری که نیمه کاره رها کرده اید، همه در انتظار شما هستند. اگر اهل خانه خواستند به شما در انجام این کارها کمک کنند رودربایستی را کنار بگذارید و کارها را تقسیم کنید.
فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز از فرصتی که پیش آمده و وقت آزادی که دارید استفاده کنید و با شخصی که دلتان برایش تنگ شده است تماس بگیرید، یا حتی بهتر از آن، به دیدار او بروید. اگر پیش از این دلخوری هایی بین شما پیش آمده باشند ممکن است روبرو شدن با این شخص برایتان سخت باشد، اما به محض اینکه همدیگر را ببینید و سر صحبت بینتان باز شود حالتان به طور شگفت انگیزی بهتر خواهد شد. اگر رویتان نمی شود با او تماس بگیرید برایش یک پیام بفرستید و یا یک ایمیل بنویسید. بگذارید او بداند که دلتان برایش تنگ شده و برایتان مهم است. همیشه بیان کردن احساساتتان خیلی بهتر از سرکوب کردن آنهاست و نتایج بهتری را به همراه دارد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز منطق و قدرت تشخیص شما در اوج خود قرار دارند و این می تواند باعث شود که امروز فرصت بسیار خوبی برای انجام و پیشرفت کارهایتان باشد. فرصت را غنیمت بشمارید و کارهای نیمه تمامی که مدت ها پشت گوش انداخته بودید را از سر بگیرید. با مشکلاتی که سعی در نادیده گرفتنشان داشته اید مواجه شوید و به فکر راه حلی برای آنها باشید. به خودتان و توانایی هایتان اعتماد داشته باشید و خیالتان از بابت اینکه می توانید کارهایتان را به خوبی انجام دهید راحت باشد. اگر با کسی برای انجام کاری قرار گذاشته اید حتما به قرارتان پایبند باشید و به خاطر خستگی، کسالت و یا بی حوصلگی بدقولی نکنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز مشکلاتی که در کامپیوترها، دستگاه های خودپرداز و یا تلفن های همراه پیش می آیند ممکن است باعث شوند که در معاملات و انتقال وجه به مشکل برخورد کنید. در خرید هایتان سعی کنید پول نقد به همراه داشته باشید، زیرا به احتمال زیاد شبکه با مشکل مواجه خواهد بود. امروز روز خوبی برای انجام هیچ معامله ی اقتصادی بزرگی به نظر نمی رسید. اوضاع فعلا خیلی بهم ریخته است، بهتر است چند روزی دست نگه دارید. امروز حتی اگر احساس کردید با وجود لبخند افرادی که با شما حرف می زنند حرف هایشان تلخ و گزنده است سعی کنید واکنش منفی نشان ندهید و دعواهای کهنه را دوباره شروع نکنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

حالا که همه چیز در زندگیتان نسبتا روبراه شده است دلتان نمی خواهد تغییری در وضعیت فعلیتان پیش بیاید و ترجیح می دهید اوضاع به همین منوال پیش برود. شما از این که ریسک بکنید وحشت دارید اما باید این را بپذیرید که نمی توان جلوی تغییرات را گرفت. تنها کاری که از دست شما برمی آید این است که خودتان را با شرایط جدیدی که پیش می آیند هماهنگ کنید و در صورت لزوم آنها را به جهت دیگری بکشانید. شما در حال حاضر در روابط عاطفی خود فشار زیادی را احساس می کنید و در مورد این که چکار باید بکنید دچار تردید شده اید. انجام دادن کار درست همیشه آسان نیست، اما در دراز مدت بهترین نتیجه ها را به همراه دارد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸ امروز اعضای خانواده تان در انجام کارهای خانه با شما همکاری نخواهند کرد و با بهانه های مختلف به دنبال راهی برای شانه خالی کردن از زیر کارها هستند. این موضوع ممکن است برایتان آزار دهنده باشد، اما اجازه ندهید که این موضوع باعث ناراحتیتان شود. شما مجبور نیستید که همه ی کارها را به تنهایی انجام دهید. اصلا چه کسی گفته که همه ی کارها همین امروز باید انجام شوند. به جای این کارها خودتان را با کارهایی که دوست دارید سرگرم کنید، فردا هم برای انجام این کارها به اندازه ی کافی وقت خواهید داشت. امروز به دلیل احساس نزدیکی بیشتری که با دوستان نزدیک و عشقتان دارید، حرف زدن با آنها می تواند منافع زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز از آن روزهایی است که تمام مدت مشغول فکر و خیال هستید و قدرت تخیلتان در اوج خود قرار دارد. به جای اینکه فقط فکر رویاپردازی کنید، سعی داشته باشید از ایده های فوق العاده ای که به ذهنتان می رسند بهره ببرید و راهی برای عملی کردن آنها پیدا کنید. شما در حال حاضر با خلاقیت فوق العاده ای که دارید می توانید راه های شگفت انگیزی برای انجام کارها پیدا کنید. امروز هروقت خواستید با کسی بحث کنید، این نکته را به یاد داشته باشید که هر بحثی که امروز شروع شود تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و اعصاب خودتان و اطرافیانتان را به هم خواهد ریخت و در نهایت هم بی فایده خواهد بود.

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز صحبت کردن و وقت گذراندن با عزیزانتان برای شما جذاب تر از هر کار دیگری خواهد بود. با این حال ممکن است کارهایی برای انجام دادن داشته باشید که به شما اجازه نمی دهند به اندازه ای که دلتان می خواهد برای بودن در کنار عزیزانتان وقت داشته باشید. ناراحت نباشید. اگر کارهایتان را به سرعت انجام دهید می توانید باقی مانده ی وقتتان را در کنار خانواده تان بگذرانید. فقط مواظب باشید برای بالا بردن سرعت انجام کارها کیفیت کارتان را قربانی نکنید. شما در رابطه عاطفیتان انتظار دارید که طرف مقابلتان نیز احساساتی دقیقا مشابه به احساسات شما داشته باشد، اما چنین چیزی اغلب امکان پذیر نیست. اجازه بدهید او به سبک خودش شما را دوست داشته باشد!

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز در استفاده از برخی از ابزار و ماشین های موجود در خانه تان به مشکل برخواهید خورد. این موضوع ممکن است اعصابتان را کمی بهم بریزد، اما چیزی نیست که خودتان از پس آن برنیایید و نیازی به تماس گرفتن با تعمیرکار نیست. امروز اگر سعی داشته باشید که راه حل مورد نظرتان برای مشکلی که در خانه تان پیش آمده است را به دیگران تحمیل کنید ممکن است بحث ها و دلخوری هایی پیش بیایند. متأسفانه هر چه بیشتر پافشاری کنید آنها گارد دفاعی خود را محکم تر خواهند کرد. در حال حاضر به نفعتان است که کمی صبوری از خودتان نشان دهید و سعی کنید با آنها کنار بیایید، در روزهای آینده شانس بیشتری خواهید داشت.

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما در حال حاضر ترجیح می دهید که در مرکز توجه دیگران قرار نداشته باشید، چون دلتان نمی خواهد که تصمیم هایی که این اواخر گرفته اید را برای دیگران توجیه کنید. شاید حاضر شوید در زمان درست در مورد نقشه هایتان با دیگران صحبت کنید، اما در دفاع از موضع خود در زمینه هایی که اختلاف نظر وجود دارد زیاد خوب عمل نمی کنید. به همین دلیل هم ممکن است بحث هایی پیش بیایند و اوضاع به هم بریزد. هر وقت دیدید اوضاع دارد خراب می شود طوری که جلب توجه نکنید و در کمال خونسردی فضا را ترک کنید و از ادامه ی بحث خودداری کنید. امروز یکی از دوستانتان برای پول قرض گرفتن به سراغتان خواهد آمد، اگر این پول را به او دادید به این زودی ها منتظر پس گرفتنش نباشید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸
شما معمولا به عنوان شخصی شناخته می شوید که مشتاقانه آماده ی شرکت در بحث های حساس است، اما باید مواظب باشید خودتان را وارد محدوده ای که ممکن است برایتان خطرناک باشد نکنید. اگر فکر می کنید بحثی فراتر از حد مجازتان است به هیچ عنوان وارد آن نشوید. از قدیم گفته اند زبان می تواند از هر شمشیری برنده تر باشد و یک کلمه کافی است تا قلب یک نفر را بشکنید و مسلما این چیزی نیست که شما به دنبالش باشید. امروز شاید دلتان بخواهد یک کار خیلی هیجان انگیز انجام دهید، اما امروز اصلا روز خوبی برای برای انجام این جور کارها نیست. به نفعتان است که چند روزی دست نگه دارید.
فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز دیگران با کارها و رفتارهایشان روی اعصاب شما پیاده روی می کنند! در مورد آنچه در سر دارید صحبت کنید و ایده هایتان را به زبان بیاورید، فقط یادتان باشد که برخوردی منطقی داشته باشید و احساسات خود را تحت کنترل در بیاورید. امروز برای کارهایی که انجام داده اید مورد تحسین و توجه قرار خواهید گرفت و اطرافیانتان به یکباره از زاویه ی جدیدی به شما نگاه می کنند و برایتان ارزشی بیش از قبل قائل می شوند. این اتفاق ممکن است در زمینه ی زندگی حرفه ای، شخصی و یا هر دو اتفاق بیفتد. در هر صورت اعتماد به نفستان به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. اگر می توانید پیش از پایان یافتن تابستان برای یک سفر چند روزه برنامه ریزی کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج