۹۰۵۵۵۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

توضیحات شهرداری تهران درباره نامگذاری کوچه‌ها

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با انتشار نامه مسئولان بنیاد شهید، به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی درباره برچسب‌گذاری عنوان "شهید" بر تابلوی نام کوچه‌ها واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با انتشار نامه مسئولان بنیاد شهید، به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی درباره برچسب‌گذاری عنوان "شهید" بر تابلوی نام کوچه‌ها واکنش نشان داد.

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی در مورد برچسب‌گذاری عنوان شهید بر تابلوی نام کوچه‌ها، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت: «از چند روز پیش در فضای مجازی کلیپی با هشتگ «نشان ابدی» دست به دست می‌شد که فردی (ان‌شاءالله با نیت خیر) در منطقه ۱۲ تهران اقدام به برچسب‌گذاری عنوان مقدس شهید بر تابلوی نام کوچه‌ها می‌کرد و این گونه در ماه خون و قیام وظیفه مسئولان خاطی را رأسا انجام می‌داد.

واقعیت این است که عکس شهدا را می‌بینیم، اما عکس شهدا عمل می‌کنیم. چه کسانی از این پروژه که متأسفانه مدتی است آغاز شده، سود می‌برند؟

طبق استعلام رسمی و محلی، این اسامی اصولا نام شهدا نیستند و جهت استحضار شهروندان، با تأکید شهردار تهران از تاریخ ۲۰ مردادماه به مناطق شهرداری دستور بررسی کلیه معابر شهر تهران و رفع و اصلاح اشکالات احتمالی در حک نام شهدای عزیز صادر شده و تاکنون حتی کمترین مغایرت‌ها رصد و اصلاح شده است.

ملت ایران مدیون خون پاک شهیدان است و این کمترین خدمت ما است.»

محمدی در ادامه توییتر خود نامه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۲ را که خطاب به مهندس حاتمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۲ مبنی بر اینکه شهدایی که اسم‌شان در کلیپ منتشر شده، در سیستم بنیاد شهید نیستند، منتشر شد.

مدتی است کلیپی در فضای مجازی منتشر است، تحت عنوان اینکه در ناحیه ۳ منطقه ۱۲ دو کوچه به نام شهید نمازی و معزی وجود دارد، اما کلمه شهید از تابلوی کوچه‌ها حذف شده است و فردی با نصب عنوان شهید روی تابلوی کوچه‌ها با استفاده از برچسب، کلمه شهید را به تابلوها اضافه می‌کند.

توضیحات شهرداری تهران درباره نامگذاری کوچه‌ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین نام توقوز آباد را عوض کن.

    • بدون نام

      سلام چیزی انجام بدهیم باید به سود زنده باشد نه مرده شهید

    • بدون نام

      یه شماره اگر پای اسامی باشد . مردم کمتر سردرگم میشوند .هر چند که مردم راه خودشون رو میروند .

    • بدون نام

      چرا بعضی ها حتی از نام شهید هم هراس دارند؟

    • یعقب

      بخدا قسم تن شهدای عزیز را درگور نلرزانید بگذارید اسوده بخابند با نام شهدا برای خودتان دکون بازار راه انداختید مادری که چندساله فرزندش شهید شده باراه اند انداختن سیمای میلی دراین ایام داغش راتازه میکنید بخدا ازاه مادرشهید بترسید بااین ندانم کازاتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج