۹۰۵۶۰۹
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

تلاش پایداری‌ها برای تخریب خاندانِ لاریجانی

منصور حقیقت‌پور، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، گفت: پایداری‌ها خیلی از مسائل را رعایت نمی‌کنند و کمر همت بسته‌اند تا خاندان لاریجانی را تخریب کنند که باید گفت این نوع رفتار خدا را خوش نمی‌آید.

اعتمادآنلاین نوشت: منصور حقیقت‌پور، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، گفت: پایداری‌ها خیلی از مسائل را رعایت نمی‌کنند و کمر همت بسته‌اند تا خاندان لاریجانی را تخریب کنند که باید گفت این نوع رفتار خدا را خوش نمی‌آید.

ورود علی‌لاریجانی به رقابت‌های انتخاباتی، یکی از نکته‌های مهم انتخابات مجلس‌یازدهم است. منصور حقیقت‌پور، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، در همین رابطه گفت: آقای لاریجانی تاکنون موضع مشخصی نگرفته است و به همین دلیل باید منتظر بمانیم و ببینیم ایشان چه تصمیمی خواهند گرفت. اما به عقیده من ایشان ظرفیتی برای نظام است و ان‌شاءالله نیروهای نظام بتوانند با این چهره همکاری‌ مطلوبی داشته باشند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی همچنین درباره ائتلاف احتمالی لاریجانی با اصولگرایان گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما معلوم است که این همکاری مانع‌هایی دارد؛ مثلاً تصور اینکه علی‌ لاریجانی با چهره‌هایی از جبهه پایداری در یک لیست و ائتلاف باشند واقعاً سخت است. به هر حال پایداری‌ها خیلی از مسائل را رعایت نمی‌کنند و کمر همت بسته‌اند تا خاندان لاریجانی را تخریب کنند که باید گفت این نوع رفتار خدا را خوش نمی‌آید و همچنین باعث ترویج بی‌اخلاقی در جامعه می‌شود.

حقیقت‌پور توضیح داد: همه یادشان است که اعضای جبهه‌ پایداری در دولت گذشته از چه نوع تفکری حمایت‌های آنچنانی‌ به عمل آوردند. نباید با نادیده گرفتن مصالح نظام، تخریب و تخطئه یکدیگر را در اولویت کارهایمان قرار دهیم.

این چهره درباره اظهارنظر حسین مرعشی مبنی بر اینکه «با لاریجانی ائتلاف نمی‌کنیم» گفت: ببینید، آقای لاریجانی یکی از شخصیت‌هایی است که برای نظام اهمیت دارد و به‌ همین دلیل ایشان در قالب گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید دیده شوند تا بتوانیم از تاثیرگذاریشان بهره ببریم. به همین دلیل خود ایشان هم باید رفتاری فراجناحی داشته باشد.

منصور حقیقت‌پور در پایان گفت: انتخابات یکی از اتفاق‌های مهم نظام و کشور است و به همین دلیل همه سلیقه‌ها باید به دور از جار و جنجال به فکر اعتلای کشور و نظام باشند،‌ بلکه از این طریق مردم هم به آرامش برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • M.A

      همتون یکی هستید

    • فضولباشی

      به ماچه ربطی داره هی اخبارشون رامنتشرمی کنید؟ جنگدقدرت است ماچه کاره ایم ؟

    • بی نام

      بپذیریم یک عده تاریخ مصرفشان تمام شده است این افراد اگر قصد خدمت هم داشتند شرایط امروز جامعه محصول کار و تفکرات همین افراد است وقتی فرد یا‌گروهی توانایی ایجاد تحول اساسی در جامعه و کشور ندارد چه اصراری است همیشه دارای مناصب حاکمیتی باشند بهتر است از افراد نخبه و تحصیلکرده و متعهد در دستگاهها ی حاکمیتی بهره مند شویم چهل سال مردم از عملکرد این افراد آسیب دیدند و از این چهره های تکراری خسته شدند

    • جواد

      می آید !

    • زمانی،سوادکوه شمالی

      آقایان پایداری،هشت سال امور اجرائی کشور دست شما بود ،ثمره مدیریت شما استارت اختلاس‌های نجومی،گرانی،هدر دادن فرصتها،شروع تحریم ها ،فاصله طبقاطی،مدیریت غلط که ده ها منبع ارزشمند کشور را نابود کرد از جمله تالابها ،آبهای زیر زمینی،بخش عظیمی از محصولات کشاورزی و غیره،هدر دادن درآمد نجومی نفت در دوره مدیریت هشتساله شما که منباب نمونه یک کارخانه هم تراز مثلاً فولاد اصفهان هم نساختید،شاخ و شانه کشیدن برای همه کشورها و ارتباط با کشورهائی که از یمن قدم شما به نان شب هم محتاجند مثل ونزوئلا،فرار از واقعیت روز و پرداختن به امور متافیزیکی برای اداره کشور ،درگیری با تمام نهادهای کشوری از جمله رهبری(قهر دو هفته ای)،چالش با وجلس،قوه قضائیه و غیره آخر دستاورد شما چه بود که ادعای مدیریت جهانی رو دارید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا عمر تو سربیاد

    • آزاد

      اصلاح طلب و اصول گرا دیگه تموم ماجرا،چرا که فرق نمیکه پایداری باشه یا کسان دگر ،کشور را بعد از جنگ تحمیلی رو به فساد رفت و هر روز فساد ریشه دار تر و الان هیچ مسئولی نباید دم از دلسوزی یا کار برای کشور بزنن

    • براهنی

      با احترام به سردار حقیقت پور ،من از تند رو ها خوشم نمی آید ولی لاریجانی نیز ظرفیت خود را طی کرده وکم کم باید صحنه را خالی کند ایشان دیگر فردی فعال وانقلابی قبلی نبوده وبه روز مرگی افتاده وتدبیر لازم را برای پست های حساس ندارد فقط از انقلابی گری لفاظی اش مانده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج