۹۰۵۷۳۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آخرین وضعیت شهر سیل‌زده‌ی آق‌قلا

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند ارزیابی خسارات و پرداخت آن در حال انجام است، گفت: یکی از مشکلات اصلی که امروز وجود دارد این است که همچنان برخی در چادر به سر می برند و به این موضع باید سریع‌تر رسیدگی کرد. کشاورزان نیز خواهان ارزیابی دقیق‌تر خسارات وارده و پرداخت سریع‌تر آن هستند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند ارزیابی خسارات و پرداخت آن در حال انجام است، گفت: یکی از مشکلات اصلی که امروز وجود دارد این است که همچنان برخی در چادر به سر می برند و به این موضع باید سریع‌تر رسیدگی کرد. کشاورزان نیز خواهان ارزیابی دقیق‌تر خسارات وارده و پرداخت سریع‌تر آن هستند.

نورمحمد تربتی نژاد با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان سیل زده آق قلا بیان کرد: اکنون ارزیابی خسارات وارده انجام شده است. آن بخش از مسکن‌های روستایی و شهری که نیاز به تعمیرات داشتند، اقدامات لازم صورت گرفته است. در خصوص منازلی که به طور کلی تخریب شده اند عملیات ساخت آغاز شده و حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد پروژه ها پیش رفته است. برخی از منازل که در حریم رودخانه‌ها بودند و یا ملک از نظر ادارای مشکلاتی داشت با پیگیری‌های انجام شده مشکل رفع شده و عملیات ساخت آغاز شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در بخش کشاورزی به افرادی که صد در صد خسارت دیده اند، پرداخت خسارت آغاز شده اما افرادی که خسارت کمتری دیده اند در اولویت بعدی قرار گرفته‌اند. در این بخش شکایت هایی مطرح بود که عده ای نسبت به ارزیابی خسارت‌ها گله‌مند بودند که در حال رسیدگی هستیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس تصریح کرد: مدارسی که نیاز به تعمیر داشتند تا مهر ماه آماده خواهد شد، اما مدارسی که به طور کلی تخریب شدند، احداث آنها حدود یکسال طول خواهد کشید. یکی از مشکلات اصلی که امروز وجود دارد این است که همچنان برخی در چادر به سر می‌برند و به این موضع باید سریع‌تر رسیدگی کرد. کشاورزان نیز خواهان ارزیابی دقیق‌تر خسارات وارده و پرداخت سریع‌تر آن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چی زلزله زده ها رو درست کردن سیل زده ها هم درست میشن

    • بدون نام

      جناب نماینده
      شاعر میگه
      گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی ماست
      آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج