جاباما
۹۰۵۷۴۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

عبدولی: به تیم ملی کشتی فرنگی بسیار امیدوارم

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه جنگیدن مقابل حریفان در پیکارهای جهانی در دستور کار است گفت: به تیم ملی امسال برای کسب نتایج خیلی خوب بسیار امیدوار هستم.

خبرگزاری ایرنا: کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه جنگیدن مقابل حریفان در پیکارهای جهانی در دستور کار است گفت: به تیم ملی امسال برای کسب نتایج خیلی خوب بسیار امیدوار هستم.

«سعید عبدولی» روز سه شنبه و در حاشیه تمرینات تیم ملی در خصوص مسابقات جهانی افزود: جنگیدن در دستور کار است و هدف همه ملی‌پوشان جنگ مقابل حریفان برروی تشک است و به حاشیه‌ها هم کاری نداریم. ۸ ماه اردوی پرفشار را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همه ملی‌پوشان نیز شرایط خوبی دارند و تیم ملی امسال بسیار امیدوار کننده است و امیدوارم که یک نتیجه عالی و به نوعی رکورد بزند.

وی در پاسخ به این سووال که امسال بسیار امیدوارانه‌تر از سال گذشته صحبت می‌کند، اظهار داشت: هر چه آمادگی جسمانی بیشتر باشد، انگیزه‌ها هم بیشتر می‌شود و دلمان هم قرص‌تر است. به طور حتم نسبت به سایر رقبا چیزی کم نداریم و من پارسال تنها با ۲ اردو به مسابقات جهانی رفتم و در مجارستان همه چیز خوب پیش رفت و در مرحله یک چهارم نهایی همه مردم دیدند در حالی که مقابل حریف ترک ۴ بر صفر پیش بودم با ناداوری مغلوب شدم.

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو یادآور شد: براساس قانون جدید داوری کشتی‌گیری که ۴ امتیاز در سرپا از حریف گرفته، داوران دیگر حق ندارند او را خاک بنشانند که متاسفانه این بلا سرمن آمد. متاسفانه ترکیه همیشه در بحث داوری افرادی را دارند و نمایندگان آنها هم معمولا با بدن‌های چرب به روی تشک می‌آیند. با این احوال فقط برای جنگیدن و پیروزی به مصاف رقبا خواهیم رفت و امیدوارم که بتوانم دومین مدال طلای جهانی خود را بگیرم.

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به اینکه توقع از او به عنوان یکی از فرنگی‌کار با تجربه و عنوان‌دار زیاد است، تصریح کرد: رقبایی که دارم وقتی اسم «سعید عبدولی» را می‌شنوند، حال نمی‌گویم که لرزه بر اندامشان می‌افتد اما می‌دانند که کشتی‌گیر جنگجویی هستم و تا آخرین لحظه می‌جنگم و این موضوع یک برگ برنده برای من است. با تمریناتی که در ماه‌های گذشته انجام دادیم هر ناممکنی برای همه ملی‌پوشان می‌تواند ممکن باشد.

وی در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز دارد، گفت: حضور در المپیک بستگی به پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ قزاقستان دارد. اگر بتوانم در این مسابقه‌ها به مدال طلا برسم به طور حتم انگیزه و روحیه‌ام برای حضور در المپیک دوچندان خواهد شد تا بتوانم تمرینات سنگین و پرفشار را برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو پشت‌سر بگذرانم.

دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان ادامه داد: برای حضور در المپیک باید به وزن ۷۷ کیلوگرم تغییر وزن دهم و در وهله اول باید با رقبای داخلی مبارزه کنم و چنانچه صاحب دوبنده تیم ملی شدم در توکیو حضور خواهم یافت و اگر هم نشدم برای همه نمایندگان ایران در بازی‌های المپیک آرزوی موفقت می‌کنم.

عبدولی در خصوص اردوها نیز گفت: شرایط اردو خوب است و همه مربیان و ملی‌پوشان همدل هستند که نتیجه زحمات خود را در مسابقه‌های جهانی ببینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهدی
      م

    • بدون نام

      عبدولی مردی شکست ناپذیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قرعه و داور خوب انشالله نصیبش بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج