۹۰۵۷۷
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

حمله مجدد فتح‌الله‌زاده به کی‌روش

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که سرمربی تیم ملی نمی‌تواند برای این باشگاه تصمیم گیری کند.

تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که سرمربی تیم ملی نمی‌تواند برای این باشگاه تصمیم گیری کند.

علی فتح‌الله‌زاده در مورد صحبت‌های کارلوس کی‌روش علیه باشگاه استقلال گفت: کی‌روش به ما کم لطفی کرد، چون من تنها مدیرعاملی بودم که پیش کفاشیان رفتم و برای تعامل با تیم ملی طرح دادم تا نه تیم من به هم بریزد و نه تیم ملی. من حتی قلعه‌نویی را راضی کردم تا با تیم ملی تعامل داشته باشد، این یک لطف بود اما نشد!

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های کی‌روش مبنی بر اینکه چرا بازیکنان استقلال به لیگ‌های عربی ترانسفر شدند، اظهار داشت: کی‌روش نمی‌تواند برای ما تصمیم گیری کند چون این کار حرفه‌ای نیست، مگر وقتی او دستیار فرگوسن بود به این مربی می‌گفت چرا فلان بازیکن را ترانسفر کردی؟

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: کی‌روش فکر می‌کند صاحب فوتبال ایران است اما اینطور نیست، ما آخر نفهمیدیم رئیس فدراسیون فوتبال کفاشیان است یا کی‌روش؟

وی در مورد شکایت باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی به فیفا هم تاکید کرد: ظاهرا تنها مرجعی که کی‌روش قبول دارد فیفا است به خاطر همین خواستیم به آنجا برویم. البته بحث شکایت باشگاه استقلال مطرح نبود بلکه بحث شخص علی فتح‌الله‌زاده مطرح است آن هم به خاطر اینکه کی‌روش به من توهین کرده و خواستم حق خودم دفاع کنم. کی‌روش به من اتهام زده که به خاطر منافع خودم لیگ را به هم ریختم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت تیموریان گفت: تیموریان با پرداخت مبلغی به ما می‌توانست از استقلال جدا شود اما من به او گفتم هواداران به شما نیاز دارند و او هم قبول کرد تا پایان فصل در استقلال بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پولهایی که از کفاشیان هم گرفتی بگو...نمیخواد حالا قیافه حق به جانب بگیری...هر بدبختی فوتبال میکشه از دورویی ومنافقی توی .... است...پول تیم ملی هزینه باشگاه تو میشه...هم از اخور میخوری هم از توبره.

      پاسخ ها

      • ss

        كاربر لنگي ما حداقل پول از فدراسيون گرفتيم مثل مدير شما پول اخاذي آقا بابك و ... رو خرج نكرديم و آخرش هم 20 ميليارد بدهي بالا نياورديم.
        ادمين اگه انصاف داري و سانسور گر نيستي بچاپ

    • بدون نام

      آقای فتح اله زاده یه سوال از حضرتعالی دارم: سواد فوتبالی و مدیریتی شما بیشتره یا آقای کی روش؟ آقا جان لطفا اجازه بدید حالا که بعد از سالها که یکی اومده و سرش به تنش می ارزه کارشو انجام بده. آخه شما در هیچ موردی بالاتر از ایشون نیستی که نظر میدی

    • تراختور

      بدبخت کیروش مجبوره دوباره واکسن هاری بزنه
      در ضمن جناب پدر خوانده مافیا اول فصل خودت انتقاد میکردی که چرا بازیها فشردست؟حالا که آخر فصل برنامه بازیها چسبیده به هم فهمیدی اون موقع حرف بی ربط میزدی

    • بدون نام

      فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: کی‌روش فکر می‌کند صاحب فوتبال ایران است اما اینطور نیست، ما آخر نفهمیدیم رئیس فدراسیون فوتبال کفاشیان است یا کی‌روش؟
      تكـــــــــــبـــــــــــيـــــــــــر.الله اكـــــــــــبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج