۹۰۵۸۹۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

برخورد متفاوت زنده‌یاد انتظامی و حاتمی درباره موسیقی «روز واقعه»

«روز واقعه» یکی از کارهای ماندگاری است که مجید انتظامی آهنگسازی آن را برعهده داشته و برای موسیقی آن هم سیمرغ بلورین جشنواره فجر را دریافت کرده است.

خبرآنلاین: به مناسبت اکران مجدد فیلم «روز واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی به سراغ مجید انتظامی، فرزند زنده یاد عزت الله انتظامی رفتیم به دلیل اینکه موسیقی متن این فیلم که موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین از سیزدهمین جشنواره فیلم فجر شد، جزو آثار این هنرمند است.

علاوه بر این فیلم او سه سیمرغ بلورین دیگر را هم در کارنامه خود ثبت کرده است. انتظامی به جز نوشتن موسیقی متن فیلم در ارکستر سمفونیک ایران نیز فعالیت داشته است. اینها تنها بخشی از کارهای ماندگار مجید انتظامی در سینمای ایران است.

برخورد متفاوت زنده‌یاد انتظامی و حاتمی درباره موسیقی «روز واقعه»

مجید انتظامی درباره واکنش زنده یاد عزت الله انتظامی به موسیقی متن فیلم «روز واقعه» گفت: «پدر اولین بار موسیقی متن را نشنیده بود و فقط یک نفر به ایشان گفته بود که موسیقی بد است .

او هم پیش من آمد و گفت چی کار کردی پسر؟ گفتم مگه چه کار کردم؟ گفت این کار «روز واقعه» می‌گویند خیلی بد است. گفتم کی گفته؟ گفت یکی گفته. گفتم شاید موسیقی نمی‌شناخته. کار بد است ولی خیلی بد نیست. »

انتظامی در ادامه می‌گوید: «زمانی که «روز واقعه» در آخرین شب جشنواره در طبقه بالای سینما فلسطین اکران می‌شد، وقتی تیتراژ زده شد.

علی حاتمی دست‌های من را گرفت و در مورد آهنگ گفت: چقدر موسیقی قوی است و چون قبلش گفته بودند موسیقی خوبی نیست، پرسیدم راست می‌گویی؟ گفت: دروغم چیه؟ خیلی فوق‌العاده و تکان دهنده است.

وقتی علی حاتمی دستم را گرفت و گفت عجب موسیقی خوبی است خیالم راحت شد. چون دلیلی نداشت که به من دروغ بگوید. نه من از او کاری می‌خواستم نه او از من کاری می‌خواست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج