جاباما
۹۰۵۹۰۸
۴۱ نظر
۵۰۱۰
۴۱ نظر
۵۰۱۰
پ

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی شدند

با پایان انتظارات، اپل در آمفی تئاتر استیو جابز روی صحنه رفت تا در کنار آیپد ۱۰.۲ اینچی و اپل واچ سری ۵ از مهمترین محصول سخت افزاری خود رونمایی کند. آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس پرچمداران جدید اپل هستند که در کنار آیفون ۱۱ معرفی شده اند.

دیجیاتو: با پایان انتظارات، اپل در آمفی تئاتر استیو جابز روی صحنه رفت تا در کنار آیپد ۱۰.۲ اینچی و اپل واچ سری ۵ از مهمترین محصول سخت افزاری خود رونمایی کند. آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس پرچمداران جدید اپل هستند که در کنار آیفون ۱۱ معرفی شده اند.

مهمترین تغییری که در ظاهر آیفون ۱۱ پرو و مدل مکس در مقایسه با آیفون‌های ۲۰۱۸ به چشم می‌خورد طراحی خاص ماژول‌های دوربین است که ظرافت گوشی را زیر سوال برده. به گفته تیم کوک آیفون ۱۱ پرو برای مشتریانی طراحی شده که به دنبال «پیچیده‌ترین فناوری» هستند.

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی شدند

ابعاد نمایشگر در مدل پرو ۵.۸ و در مدل پرو مکس ۶.۵ اینچ است. اپل نام سوپر رتینا XDR را برای نمایشگر جدید خود برگزیده و از کیفیت بالاتر آن در مقایسه با قبل می‌گوید.

نمایشگر آیفون ۱۱ پرو (و مدل مکس) روشنایی ۱۲۰۰ نیت به همراه نسبت کنتراست ۲ میلیون به یک را ارائه می‌دهد و در مقایسه با گذشته ۱۵ درصد کارآمد‌تر شده است. علاوه بر این در این دو گوشی هم شاهد بریدگی نمایشگر بزرگ هستیم.

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی شدند

آیفون ۱۱ پرو و مدل مکس مشابه با آیفون ۱۱ از چیپست A۱۳ بایونیک با ۸.۵ میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد که بر اساس معماری ۷ نانومتری تولید شده. آن طور که اپل می‌گوید این چیپست به سریع‌ترین پردازنده و پردازشگر گرافیکی در بین تمامی گوشی‌های هوشمند مجهز شده و تا ۲۰ درصد سریع‌تر از A۱۲ بایونیک است.

کمپانی ساکن کوپرتینو همچنین از بهبود کارایی یادگیری ماشینی در این محصولات می‌گوید. آیفون ۱۱ پرو نسبت به XS تا ۴ ساعت شارژدهی بالاتری دارد و آیفون ۱۱ پرو مکس هم در مقایسه با XS Max تا ۵ ساعت بیشتر دوام می‌آورد.

اما از برجسته‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس دوربین متفاوت آن‌ها در مقایسه با نسل قبلی است. ماژول‌های دوربین آیفون‌های جدید شامل یک حسگر با لنز فوق عریض و زاویه دید ۱۲۰ درجه، در کنار دو دوربین مشابه با قبل (نرمال و تله فوتو) است. جزئیات دوربین‌ها به این ترتیب هستند:

حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی اصلی با فاصله کانونی معادل با ۲۶ میلی متری، گشودگی دیافراگم f۱.۸ و لرزشگیر تصویر اپتیکال
حسگر فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (زاویه دید ۱۲۰ درجه)، فاصله کانونی معادل با ۱۳ میلی متری و گشودگی دیافراگم f۲.۴
حسگر تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی معادل با ۵۲ میلی متری، گشودگی دیافراگم f۲.۰ و لرزشگیر تصویر اپتیکال

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی شدند

دوربین تله فوتو به لطف گشودگی دیافراگم بهبود یافته در مقایسه با سری XS تا ۴۰ درصد نور بیشتری جذب می‌کند. دوربین سلفی هم به حسگری ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده و امکان ثبت ویدیو‌های صحنه آهسته و نیز ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد.

اما تغییرات به لنز جدید محدود نبوده. اپل قابلیت‌های نرم افزاری دوربین را هم دستخوش تغییر کرده تا هر چه بیشتر به پرچمداران اندرویدی از جمله پیکسل‌های گوگل نزدیک شود. یکی از قابلیت‌های تازه، حالت شب (Night mode) است که نور پردازی سوژه‌ها در شب را بهبود می‌دهد.

زمانی که در شب عکس برداری می‌کنید این قابلیت به طور خودکار فعال می‌شود. نمایش خلاصه اپل از این قابلیت از کارکرد عالی آن خبر می‌دهد، البته تا پیش از بررسی دوربین نمی‌توان نظر دقیقی در مورد آن داد.

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی شدند

اپل همچنین از «Deep Fusion»، قابلیت عکس برداری محاسباتی جدید می‌گوید. با استفاده از این قابلیت آیفون‌های سری ۱۱ پرو، ۹ عکس در ۳ حالت‌های نور دهی مختلف ثبت می‌کنند؛ ۴ عکس با نور دهی کوتاه، ۴ تای دیگر با نور دهی متوسط و یک عکس نهایی با نوردهی طولانی.

در نهایت با استفاده از یاگیری ماشین تمامی این تصاویر در یک عکس نهایی ترکیب می‌شوند تا جزئیات به حداکثر برسد و نویز‌ها هم تا جای ممکن کم شوند. این قابلیت از ابتدای عرضه در دسترس نخواهد بود و بعد‌ها در یک آپدیت نرم افزاری ارائه می‌شود. از امکانات دیگری که اپل روی صحنه به آن اشاره کرد نسخه جدیدی از «Flimic Pro» بود که با استفاده از آن می‌توانید به طور همزمان با دو دوربین فیلم برداری کنید.

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی شدند

زاویه دید Face ID در آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس حالا در مقایسه با آیفون‌های سری XS افزایش یافته. علاوه بر این گوشی‌های سه چشم اپل از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کنند؛ شارژری که این بار خوشبختانه در جعبه گوشی‌ها قرار داده شده اند.

پرچمداران کوپرتینویی‌ها در یک رنگ مات جدید و رنگ‌های سبز، خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهند شد. آیفون ۱۱ پرو قیمت پایه ۹۹۹ دلار دارد و آیفون ۱۱ پرو مکس برچسب ۱۰۹۹ دلاری خورده است. ظرفیت حافظه داخلی هر دو مدل، ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.

پیش سفارش این گوشی‌ها از جمعه این هفته ۲۲ شهریور امکان پذیر خواهد بود و از ۲۹ شهریور به دست خریداران اولیه خواهند رسید.

اپل واچ ۵ معرفی شد

اپل در مراسم امشب خود از جدیدترین سری اپل واچ خود به نام اپل واچ سری ۵ رونمایی کرد.

از مهمترین ویژگی‌های نسل پنجم اپل واچ می‌توان به نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد که در کنار ۱۸ ساعت شارژ دهی همواره با یک نگاه بتوانند ساعت را ببینند.

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی شدند

اپل برای این که میزان ۱۸ ساعت شارژدهی را تضمین کند، در اپل واچ سری ۵ از یک نمایشگر دما پایین پلی سیلیکون و اکسید استفاده کرده واچ فیس‌های اپل و برنامه مخصوص ورزش نیز همگی برای پشتیبانی از این ویژگی آپدیت شده‌اند.

همچنین اپل واچ به سری ۵ به یک قطب‌نمای داخلی نیز مجهز شده است که باعث می‌شود Apple Maps بدون وابستگی به آیفون با دقت بیشتری به مسیر‌یابی کاربران کمک کند. همچنین نسخه سلولار اپل واچ سری ۵ قابلیت برقراری تماس با واحد‌های اورژانسی را دارد که با استفاده از قطب‌نمای جدید، موقعیت مکانی شما را نیز به پلیس اطلاع می‌دهد.

همانند پیش‌بینی‌ها اپل واچ علاوه بر نسخه آلومینیوم همیشگی، در دو نسخه تیتانیومی و سرامیکی نیز عرضه می‌شود. اپل واچ سری پنجم آلومینیومی، کاملا از آلومینیوم بازیافتی تولید شده و همچنین نسخه استیل آن نیز تولید می‌شود. با این وجود علاقه‌مندان قادر خواهند بود از بین پنج بدنه مختلف برای سفارش اپل واچ سری ۵ انتخاب کنند.

اپل واچ سری ۵ از امروز قابل سفارش است و در تاریخ ۲۹ شهریور به بازار عرضه می‌شود. نسخه GPS آن ۳۹۹ دلار و نسخه سلولار آن ۴۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. در نتیجه معرفی اپل واچ سری ۵، اپل واچ سری ۳ با قیمت تخفیف خورده ۱۹۹ دلار نیز قابل خریداری خواهد بود و تولید اپل واچ سری چهارم نیز متوقف شده است.

تاریخ راه‌اندازی و قیمت سرویس اپل تی‌وی پلاس

سرویس تلویزیون اینترنتی اپل یا همان اپل تی وی پلاس در تاریخ ۱۰ آبان (۱ نوامبر) کار خود را آغاز خواهد کرد.

این سرویس به ازای مبلغ ماهیانه ۴.۹۹ دلار در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد و در صورتی که کاربران یک دستگاه آیپد یا آیفون جدید خریداری کنند اپل یک سال اشتراک رایگان این سرویس را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی شدند

سرویس اپل تی وی پلاس در انگلستان با مبلغ ماهیانه 4.99 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و بر اساس گفته‌های اپل کاربران 100 کشور دیگر هم از زمان آغاز به کار آن می‌توانند از اپل تی وی پلاس استفاده کنند.

نسل جدید آیپد معرفی شد

اپل در رویداد امشب خود از آیپد ۱۰.۲ اینچی رونمایی کرد که با قیمت مناسب در پی نقش آفرینی در بازارهای در حال توسعه است.

سری تبلت‌های محبوب اپل میزبان عضو جدیدی است که بدنه آن صد در صد از آلومینیوم بازیافتی تولید شده و از چیپ A10 Fusion بهره می برد. این پردازنده کمی از A10X Fusion نسل دوم آیپد پرو قوی تر است اما برای یک تبلت میان رده بسیار مطلوب است.

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی شدند

در این محصول که نخستین عضو از نسل هفتم آیپد به شمار می رود، از پورت USB-C خبری نیست و کماکان از درگاه لایتنینگ استفاده شده. این تبلت از اپل پنسل هم پشتیبانی می کند اما این سازگاری به نسخه اول قلم اپل محدود شده است. از دیگر ویژگی های آن باید به iPadOS، پشتیبانی از کیبورد کامل و Touch ID اشاره کرد.

قیمت این آیپد ۳۲۹ دلار اعلام شده اما با ۳۰ دلار تخفیف به دست دانشجویان می رسد. هدف از این قیمت گذاری یافتن بازارها و کاربران جدیدی است که تا کنون به خاطر قیمت بالا جذب خانواده آیپد نشده اند.

پیش فروش این محصول از همین امروز شروع شده و خریداران یک سال اشتراک رایگان اپل تی وی هم دریافت خواهند کرد. عرضه آیپد ۱۰.۲ اینچی از دهم آذر ماه شروع خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه زشت

      پاسخ ها

      • بهار

        گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه...

      • بدون نام

        ببین خود من گوشیم چهار ملیونه میتونم به راحتی بخرمش ولی ترو خدا نگا کن اصلا به قشنگیه اون قبلیا نیست

      • بدون نام

        به اندازه سامسونگ جدیدا قشنگ نیست خو

    • بدون نام

      چقدر زشته .اصلا بلد نیستن موبایل طراحی کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخش شما!

    • amir mirjafari

      کسی میمونه که باز از آیفون طرفدارای کنه با این طراحی حال به هم زنش؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقدر ینی بد؟!!!!
        باید بگیری دستت اول بعد نظر بدی از رو عکس هیچ چیزی قابل نظر دادن نیست

    • بدون نام

      اخی تا کی غصه مرگ باد

    • بدون نام

      اپل نه تنها دیگه هیچ نواوری عین چند سال قبل نداره.حتی تو چیزای ساده ی یه گوشی هم داره از شرکتای دیگه عقب میوفته

    • بهلول

      خیانتکاران
      همیجوری میخایین اپل رو تحریم کنین
      با همین دستپاچگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه اربابات آیفون دارن
        شما کاسه داغتر از آش نشو :))

    • بدون نام

      واقعا زیباست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با جدیدترین های هواوی و سامسونگ مقایسه کن میفهمی چقدر زشتن

    • بدون نام

      واقعا چرا باید ایفون جدید خرید؟ تغییرات جزئی.یه زحمت نداده نمایی جلویی رو تغییر بده و ناچ گوشی رو کوچیکتر کنع.از پشت هم خیلی زشت شده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا ایفون یا هیچ

      • بدون نام

        شما نخر

    • بدون نام

      ایفون های نسل قبل زیباتر بودن.

    • کیمیا

      کی پولش می رسه بخره خخخخخ

      پاسخ ها

      • سامان

        بدبختی اینه که میدزدنش

    • راستین

      گوشی هایی با قیمت هزار دلار توی ایران برای اغلب مردم تبدیل به رویایی دست نیافتنی شدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ارزش ندارن آدم براشون پول بده هم

    • s.F

      من برم بخرم .







      الکی مثلا من خر پولم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی میمرد ز درد بینوایی یکی میگفت خانوم‌ زردک میخواهی

    • علی

      خیلی زشته چیه دوربینش !

    • بدون نام

      واقعا زشته
      بخدا همچین چیزیو هیچ جا درست نمیکنن اگه همینو یکی دیگه درست میکرد الان همه داشتن مسخره میکردن
      چطور اینقد بی سلیقه ان اخه ادم گریش میگیره

    • Iamu

      چه طراحی مضخرفی

    • sajjadb

      مرگ بر آمریکا بااین موبایل ساختنش

    • بدون نام

      فقط میتونید نگا کنیم خخخخخخ

    • بدون نام

      اپل موبایلی جاسوسی ساخت آمریکا با قیمتی بالا که اصلا ارزش این قیمتها رو ندارد و رابط کاربری ضعیف؛ کسانی که هم با اندروید هم با اپل کار کردن میدونن چقدر اندروید راحت تر و جذاب تره رابط کاربریش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم برادر مرگ بر آمریکا

      • امير

        چه تفسير ساده لوحانه اي

    • Amirho3ein

      اپل باید بیاد طراحی رو از جی ال ایکس یاد بگیره . خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا من یولفون جی ال ایکس گرفتم و طراحی اش از اپل زیباتره
        همیشه مرغ همسایه براتون غازه

    • بدون نام

      حيف پول ندارم بخرم وگرنه سلطاني هست واسه خودش ابهت زيبايي كيفيت همه چي رو با خودش داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      ژنهای خوب برن تو کارش

    • بدون نام

      همچین میگین انگار خودتون بلدین
      ببند دیگه اون فکو

    • بدون نام

      طراحی ظاهریش زشته امکاناتش مسلما عالی

    • بدون نام

      طراحی دوربینها افتضاحه

    • بدون نام

      انروید خیلی مضخرفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج