جاباما
۹۰۵۹۱۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نسل جدید آیپد معرفی شد

آیپد اپل در رویداد امشب خود از آیپد ۱۰.۲ اینچی رونمایی کرد که با قیمت مناسب در پی نقش آفرینی در بازارهای در حال توسعه است.

دیجیاتو: اپل در رویداد امشب خود از آیپد ۱۰.۲ اینچی رونمایی کرد که با قیمت مناسب در پی نقش آفرینی در بازارهای در حال توسعه است.

کنفرانس های شهریور اپل معمولا صحنه درخشش آیفون ها و ساعت های هوشمند جدید است و محصولات دیگر شانس چندانی برای حضور در آن ندارند. هرچند انتظار می رفت اپل در ماه های آینده از آیپدهای جدید رونمایی کند اما کوپرتینویی ها همین امشب جدیدترین تبلت خود را هم پیش چشم علاقمندان قرار دادند.

نسل جدید آیپد معرفی شد

سری تبلت‌های محبوب اپل میزبان عضو جدیدی است که بدنه آن صد در صد از آلومینیوم بازیافتی تولید شده و از چیپ A10 Fusion بهره می برد. این پردازنده کمی از A10X Fusion نسل دوم آیپد پرو قوی تر است اما برای یک تبلت میان رده بسیار مطلوب است.

در این محصول که نخستین عضو از نسل هفتم آیپد به شمار می رود، از پورت USB-C خبری نیست و کماکان از درگاه لایتنینگ استفاده شده. این تبلت از اپل پنسل هم پشتیبانی می کند اما این سازگاری به نسخه اول قلم اپل محدود شده است. از دیگر ویژگی های آن باید به iPadOS، پشتیبانی از کیبورد کامل و Touch ID اشاره کرد.

قیمت این آیپد ۳۲۹ دلار اعلام شده اما با ۳۰ دلار تخفیف به دست دانشجویان می رسد. هدف از این قیمت گذاری یافتن بازارها و کاربران جدیدی است که تا کنون به خاطر قیمت بالا جذب خانواده آیپد نشده اند.

پیش فروش این محصول از همین امروز شروع شده و خریداران یک سال اشتراک رایگان اپل تی وی هم دریافت خواهند کرد. عرضه آیپد ۱۰.۲ اینچی از دهم آذر ماه شروع خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج