جاباما
۹۰۵۹۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

زمان عرضه و قیمت آیفون ۱۱ مشخص شد

اپل امشب از آیفون ۱۱ با دوربین دوگانه رونمایی کرد که قرار است جایگزین آیفون XR شود. همچنین آیفون ۱۱ پرو و آیقون ۱۱ پرو مکس با دوربین‌های ۳ گانه معرفی شدند.

دیجیاتو: اپل امشب از آیفون ۱۱ با دوربین دوگانه رونمایی کرد که قرار است جایگزین آیفون XR شود. همچنین آیفون ۱۱ پرو و آیقون ۱۱ پرو مکس با دوربین‌های ۳ گانه معرفی شدند.

آیفون ۱۱ که نسخه غیر حرفه‌ای اپل حساب می‌شود با دوربین ۲ گانه معرفی شد که علاوه بر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید نیز خواهد داشت. مغز متفکر آیفون ۱۱ چیپست A۱۳ Bionic خواهد بود.

زمان عرضه و قیمت آیفون ۱۱ مشخص شد

آیفون ۱۱ همانند آیفون XR از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی لیکویید رتینا بهره می‌برد که از تکنولوژی LCD استفاده می‌کند. رنگ‌های جدید سبز و بنفش نیز جایگزین رنگ‌های آبی و نارنجی شده‌اند. آیفون ۱۱ با رنگ‌های متنوع زرد، سبز، قرمز، بنفش، سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

اپل همچنین از آیفون‌ ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس نیز رونمایی کرد که برخلاف نسخه غیر پرو، دوربین ۳ گانه دارند.

دوربین‌های آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس علاوه بر دوربین معمول ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید نیز خواهد داشت تا در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو، دست کاربران را برای انتخاب فریم عکس خود باز گذاشته است.

همانند نسخه ۱۱، ایفون‌های ۱۱ پرو و پرو مکس نیز از چیست A13 Bionic استفاده می‌کند تا پردازش‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

صفحه نمایش آیفون‌های ۱۱ پرو و پرو مکس نیز از نوع جدید OLED Super Retina XDR با پشتیبانی از دالبی ویژن و گستره رنگ P3 است که در اندازه‌های ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی به بازار عرضه خواهند شد. برخلاف آیفون ۱۱، قاب پشتی آیفون‌های ۱۱ و ۱۱ پرو مکس از پوشش مات بهره می‌برد که در رنگ‌های سبز، خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شوند.

آیفون ۱۱ با قیمت ۶۹۹ دلار، آیفون ۱۱ پرو ۹۹۹ دلار و آیفون ۱۱ پرو مکس با قیمت ۱۰۹۹ دلار عرضه خواهند شد. همچنین آیفون XR با کاهش قیمت مواجه شده و با قیمت ۵۰۰ دلار در دسترسی خواهد بود. پیش‌فروش رسمی آیفون‌های جدید روز ۲۲ شهریور شروع شده و در تاریخ ۲۹ شهریور در کنار اپل واچ سری ۵ به بازار عرضه خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج