جاباما
۹۰۵۹۱۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

قیمت و زمان عرضه اپل آرکید اعلام شد

اپل در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید خود، ابتدا به ویژگی‌های اپل آرکید پرداخته است. این کمپانی برای اپل آرکید با شرکت‌های بزرگی مثل کونامی، کپ‌کام و آناپورنا همکاری کرده و قصد دارد تا پلتفرم iOS را به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی تبدیل کند.

دیجیاتو: اپل در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید خود، ابتدا به ویژگی‌های اپل آرکید پرداخته است. این کمپانی برای اپل آرکید با شرکت‌های بزرگی مثل کونامی، کپ‌کام و آناپورنا همکاری کرده و قصد دارد تا پلتفرم iOS را به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی تبدیل کند.

سرویس جدید اپل یک تب مجزا در اپ استور برای خود خواهد داشت. اپل برای سرویس اشتراک بازی خود بیش از ۵۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است تا بازی‌های این سرویس روی پلتفرم‌های دیگر در دسترس قرار نگیرند. بازی‌های اپل آرکید به صورت انحصاری بر روی پلتفرم‌های iOS، iPadOS و tvOS برای دانلود قرار خواهد گرفت.

قیمت و زمان عرضه اپل آرکید اعلام شد

از بازی‌های معرفی شده می‌توان به بازی معروف فراگر (Frogger) اشاره کرد که کونامی نسخه مخصوص آن را فقط برای اپل آرکید آماده کرده و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است. دیگر بازی معرفی شده از شرکت کپ‌کام بازی Shinsekai است که شخصیت اصلی داستان آب در دنیای زیر آب باید به ماجراجویی بپردازد.

اپل آرکید از ۱۹ سپتامبر با بیش از ۱۰۰ بازی با قیمت ۴.۹۹ دلار (ماهانه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین اپل سرویس اپل آرکید را یک ماه به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج