جاباما
۹۰۵۹۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خوش‌خبر: با ترکیب اصلی قهرمانی آسیا را شروع می‌کنیم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران از نبود مصدومیت میان ملی‌پوشان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا، با ترکیب اصلی رقابت‌ها را آغاز می‌کنیم.

خبرگزرای ایسنا: سرپرست تیم ملی والیبال ایران از نبود مصدومیت میان ملی‌پوشان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا، با ترکیب اصلی رقابت‌ها را آغاز می‌کنیم.

امیر خوش‌خبر در گفت و گویی درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در تهران، توضیح داد: با وجود اینکه ملی‌پوشان تا الآن فصل سختی داشتند و فراز و نشیب‌های پیش آمده باعث خستگی جسمی و روحی آن‌ها شده بود، فکر می‌کنم با وجود همه این مسائل بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و الآن شرایط خوبی برای حضور در این رقابت‌ها داریم.

او افزود: هدف ما مسابقات کاپ جهانی ژاپن است اما، به دلیل اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیای تهران تنها راه حضور ما در مرحله دوم انتخابی المپیک است، اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد. ملی‌پوشان در آرامش تمرین می‌کنند و از شرایط آن‌ها رضایت داریم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا مصدومی در ترکیب تیم ملی وجود دارد؟ اظهار کرد: پس از رقابت‌های انتخابی المپیک روسیه به بازیکنان استراحت دادیم و الآن نیز آقای کولاکوویچ تمرینات با استراحت زیاد را برای ملی‌پوشان طراحی کرده است. تعداد و فشار تمرینات کمتر شده است و خوشبختانه هیچ مصدومی در تیم ملی نداریم. خدا را شکر شرایط خوبی بر تیم ملی حاکم است.

او در پاسخ به این سوال که آیا ایران در این رقابت‌ها هم با ترکیب اصلی به مصاف رقبا می‌رود؟ توضیح داد: همانطور که گفتم هدف ما کاپ جهانی ژاپن و حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک است.

برای حضور در انتخابی المپیک باید از گروه خود در قهرمانی آسیا صعود کنیم. با قطر و استرالیا هم گروهیم و همین موضوع کار را سخت می‌کند. با توجه به این موضوع قطعا بازی‌ها را با ترکیب اصلی شروع می‌کنیم تا روند خوبی داشته باشیم و پس از آن کادرفنی تصمیم نهایی را خواهد گرفت که با چه ترکیبی ادامه دهیم.

خوش‌خبر درباره بازی تدارکاتی با استرالیا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: با استرالیا هم گروه هستیم، اما با توجه به تکنولوژی‌هایی که وجود دارد من فکر نمی‌کنم این مسئله مشکلی را برای تیم‌ها ایجاد کند و می‌توانیم استفاده مثبت از از این بازی تدارکاتی داشته باشیم.

ضمن اینکه ما بعد از مسابقات روسیه هیچ باز تدارکاتی نداشتیم. الآن استرالیا با تیم ملی قطر در خود قطر بازی تدارکاتی برگزار می‌کند.

او در مورد شانس قهرمانی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیای تهران و کسب سهمیه المپیک از مسابقات چین، اظهار کرد: پایین و بالاهای ورزش این اجازه را به ما نمی‌دهد که از الآن نتیجه را پیش بینی کنیم.

زمانی که ما در اندونزی با هدایت سیچلو به اندونزی باختیم، روی کاغذ کسی فکر نمی‌کرد ایران شکست بخورد اما ۳ - ۱ نتیجه را واگذار کردیم. قهرمانی آسیا در ایران است و قطعا با همه توان در این مسابقات حاضر خواهیم شد تا بهترین نتیجه را برای هواداران خود کسب کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در پایان افزود: همچنین امیدوارم مشکلی ایجاد نشود تا با بیشترین توان در رقابت‌های کسب سهمیه حاضر شویم. حوادث قابل پیش بینی نیستند و به همین دلیل نمی‌توانیم قولی بدهیم، اما با همه توان مقابل رقبا به میدان خواهیم رفت چرا که هواداران این انتظار را دارند.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود که برنامه بازیهای ایران در دور مقدماتی به شرح زیر است:

جمعه ۲۲ شهریور: ایران - سری‌لانکا، ساعت ۱۸:۳۰
شنبه ۲۳ شهریور: ایران - قطر، ساعت ۱۸:۳۰
یکشنبه ۲۴ شهریور: ایران - استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج