۹۰۵۹۸۰
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

رهایی فرد محکوم به قصاص از چوبه دار

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان از رهایی محکوم به قصاص با رضایت خانواده مقتول در سمنان خبر داد.

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان از رهایی محکوم به قصاص با رضایت خانواده مقتول در سمنان خبر داد.

محمدتقی گلی، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دامغان در توضیح این خبر گفت: پس از مطرح شدن پرونده‌ای با موضوع قتل عمدی در حوزه قضائی شهرستان دامغان، مورخ ۱۱ آبان ۹۴ و پس از تحقیقات اولیه توسط مقام قضائی و مرجع انتظامی، در سریع‌ترین زمان ممکن ضارب دستگیر و به قتل اقرار نمود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان افزود: با تکمیل پرونده و درخواست قصاص اولیاء دم و اعلام ختم تحقیقات و رسیدگی در شعبه محترم ۲ دادگاه کیفری یک سمنان، مستقر در شاهرود حکم قصاص نفس قاتل صادر و طی دادنامه شعبه محترم ۱۵ دیوان عالی کشور نیز ابرام شد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به ندامت قاتل و با تلاش مددکار زندان و سایرین و تشکیل جلسات، اولیای دم مقتول (پدر و مادر) با مراجعه به اجرای احکام دادسرا، انصراف و رضایت بی قید و شرط خود را از قصاص نفس و دیه اعلام داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      نجفی اومد یه چیزی یادت خانواده های اولیای دم داد.بابا به اینا رضایت ندید اینا برگردن به جامعه فردا یه بدبخت دیگه ای رو میکشن توبه ی گرگ مرگه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انصاف بد چیزی نیست قبل از نجفی هم گروه سازش صدها و هزارها قصاص را به رضایت اولیای دم رساندند و قاتل آزاد شده منظورم این است با ایشان شروع نشده از ده پانزده سال است گروه شانش فعال هستند،

    • بدون نام

      اشتباه بزرگی هست
      این جانی بازهم زندگی یک انسان دیگر را تباه میکند

    • حیدر

      چه انسانهای بزرگی پیدا میشه دمشون گرم

    • بدون نام

      متأسفانه باز هم اشتباهی دیگر چرا خانواده های مقتول در این قضیه متأسفانه یا بخشش از لحاظ مالی یا بخشش از سر احساسی برخود میکنن کسی که مرتکب قتل بشه حکمش قصاص هست و رضایت اولیای مقتول باعث بدبخت شدن خانواده های بعدی بدست این جانیست ..

      پاسخ ها

      • از خوزستان

        کار خوبی کردن انسانهای بزرگ دلی بزرگ دارن بهشت را برای خود وفرزندشان خریدن نگذاشتن دل مادری بار دیگر بسوزد احسنت ای هم وطن عزیز بون دل مهربونتون

    • بدون نام

      اتفاق سال 94 افتاده در یک شهر کوچک به نام دامغان چهار سال طول کشیده تا حکم اجرا بشه و آخرسر اولیاء دم رضایت دادند !! یک قتل هم در تهران 10 میلیونی چند ماه پیش اتفاق افتاد تو همین مدت کوتاه همه چیز ختم به خیر شد ! خانواده مقتول رضایت دادند قاتل هم با لبی خندان و قلبی مملو از شادی نادم شد و به جامعه برگشت !!

    • بدون نام

      نکنید حتی اگه نزدیکترین کسی باشه که قتل کرده باید قصاص بشه البته باید مدد کاران عزیز بشناسن کدام یکی فعلا بخاطر طناب موش شده وکدوم یکی طناب باز بشه دوباره دوتا جاش میکشه من که تا حالا دوتا رومیشناسم از اعدام خلاص شدن وتا مدتها بعدش توی محله پزش رو دادن واصلا آدم نشدن واگه دوباره پیش بیاد بازم به نظر من وبقیه محله بازم قتل کنن.وسلام .مددکار عزیز اونکی غیر عمدویا توبه نسو کرده بیار بیرون نه اونکی از ترس طناب موش شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج