۹۰۶۰۶۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

مظلومی: کمی از مجیدی دلخورم

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: قرار شده جلسه‌ای با استراماچونی پیش از دربی داشته باشیم تا با او در مورد مسائل مختلفی صحبت کنیم.

خبرگزاری میزان: پرویز مظلومی در خصوص اینکه شنیده شده قرار است جلسه‌ای با آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال داشته باشد اظهار داشت: قرار شده جلسه‌ای با استراماچونی پیش از دربی داشته باشیم تا با او در مورد مسائل مختلفی صحبت کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

وی در مورد بازگشت روزبه چشمی به استقلال گفت: خیلی خوشحالم که روزبه به استقلال برگشته و او می‌تواند به تیم کمک کند. تمام هدف ما از صحبت کردن در مورد استقلال، ساختن تیمی باقدرت است. ما نگران هواداران هستیم و همه هدف ما حمایت از استقلال است. همه حرف ما حرف هواداران است. این باشگاه برای مردم است و امثال من و دیگران آمدیم و رفتیم، ولی این هواداران و نام باشگاه هستند که می‌مانند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: فرقی نمی‌کند تیم توسط چه کسی هدایت و مدیریت می‌شود، در هر صورت هدف ما حمایت از تیم است و دنبال کارشکنی نیستیم. فتحی زحمت زیادی برای استقلال کشیده و او دوست من است، اما نباید به تنهایی تصمیم بگیرد و باید از اطرافیانش در امور مشورت بگیرد.

مظلومی در واکنش به اینکه برخی با حمایت او وارد این باشگاه شدند، اما بعد علیه وی موضع گرفتند، تصریح کرد: ایرادی ندارد. اگر از کسی حمایت کردیم و او را آوردیم به خاطر این بود که می‌دانستیم می‌تواند به استقلال کمک کند. این وظیفه ما است حالا اگر آن‌ها بی‌معرفت هستند به خودشان مربوط است.

وی در مورد اینکه نظرش درباره حضور فرهاد مجیدی و حضورش در تیم امید چیست، گفت: من با مجیدی کاری ندارم، اما باید از تیم امید و تیم ملی حمایت کنیم. فرهاد را خیلی دوست دارم، اما کمی از او دلخورم. هرچند این باعث نمی‌شود از تیم امید حمایت نکنم. مجیدی استقلالی بوده و خواهد بود و باید کمکش کنیم.

سرمربی اسبق تیم استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از کار ویلموتس که سرمربیان را دعوت کرد خیلی لذت بردم. البته برخی کم‌لطفی کردند و به این جلسه نرفتند. اینکه امثال استراماچونی و ویلموتس بین مردم هستند و در مراسم‌ها هم شرکت می‌کنند اتفاق خوبی است و به پیشرفت آن‌ها کمک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای مظلومی ازهوادارصحبت میکنید ؟ کدام هوادارآنی که خودش رابه آتش کشید مگرهواداراستقلال نبود ؟ وشرم برتو وامثال شماها حتی دریغ ازیک پیام تسلیت به هواداران استقلال. آقای مظلومی شما به پست ومقام بچسبید کارتان به هوادارنباشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا خودکشی هیچ توجیهی ندارد چون یک عمل نهی شده از جانب خداوند است. جرم این خانم هم درگیری وهتاکی به ماموران انتظامی بوده وبنابر این حمایت از این اعمال بهیچ وجه عاقلانه نیست.

    • بدون نام

      توکیسه کش . یبارباسرمربی گری مس شش تای شدی .یه بارم باکیسه شش تای شدی .یه بارم باکیسه باهتریک ایمون زاید ریدش یهت . یه بارم باسرمربی گری گیسه چهارتای شدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج