جاباما
۹۰۶۱۴۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

طیبی: از استقلال فقط ۳ امتیاز می‌خواهیم

محمد طیبی مدافع میانی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که استقلال روز سختی مقابل نفتی‌ها خواهد داشت و کسب سه امتیاز این مسابقه، تنها هدف شاگردان تارتار در این دیدار است.

خبرورزشی: محمد طیبی درباره آخرین وضعیت شاگردان مهدی تارتار در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد. امسال تغییرات زیادی در نفت صورت گرفته است و در مجموع تیم خوب و پرقدرتی داریم. در بازی اول برابر تراکتور به تساوی رسیدیم که این نتیجه کمتر از برد نبود و در بازی دوم هم بیرون از خانه یک امتیاز گرفتیم. حالا هم تلاش می‌کنیم تا در بازی خانگی برابر استقلال به پیروزی برسیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما تیم شایسته‌ای داریم و تمام تیم‌ها باید به نفت مسجدسلیمان احترام بگذارند. تیم ما در خانه یا بیرون از خانه به راحتی به تیمی باج نمی‌دهد و هدف‌مان این است که نفت مسجدسلیمان نسبت به فصل گذشته، نتایج و جایگاه بهتری به دست بیاورد.

«آیا تحت فشار قرار داشتن استقلال بابت نتیجه‌گیری در این بازی، به سود شما نخواهد بود؟»، مدافع نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: فرقی نداشت در چه مقطعی با استقلال روبه‌رو شویم. اتفاقاً آن‌ها در حال حاضر انگیزه زیادی برای پیروزی دارند، چون در دو بازی گذشته بردی به دست نیاورده‌اند و در آستانه دربی می‌خواهند سه امتیاز را بگیرند. البته ما هم میزبان هستیم و تلاش می‌کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

طیبی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار برابر شاگردان آندره‌آ استراماچونی تصریح کرد: استقلال تیم قابل احترامی است، اما هدفی جز پیروزی نداریم و آن‌ها روز سختی در مسجدسلیمان خواهند داشت. امیدوارم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      باداور+فدراسیون+فتاحی+کمیته انضباطی!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر مسجد سلیمان بختیاری سوراخ کن استفراغه

    • بدون نام

      هيچ کس حق نداره استاديوم بره

      پاسخ ها

      • فوتبالی

        درود بر خودت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج