۹۰۶۱۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ورمرزیار: میل به گلزنی در تیم‌ملی مشهود است

مدافع پیشین تیم ملی گفت: بازی برابر هنگ کنگ محک خوبی برای تیم ملی ما بود و امیدوارم موفقیت های تیم ملی در دیدارهای بعدی هم تداوم داشته باشد.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار در خصوص پیروزی دو بر صفر ایران برابر هنگ کنگ از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۰ گفت: ایران شروع خوبی در مرحله مقدماتی داشت اگرچه هنگ کنگ نمی توانست حریفی قدرتمند برابر ما باشد زیرا طی سال های گذشته هر بار با آنها بازی داشته ایم به راحتی آنها را شکست داده ایم. اما این بازی برای ما حکم یک دیدار تدارکاتی خوب را داشت که بازیکنان ما توانستند بیشتر با یکدیگر هماهنگ شده و آماده بازی برابر تیم های بزرگی چون عراق باشیم.

وی تاکید کرد: میل به گل زدن در تیم ویلموتس کاملا مشهود است بازیکنان ما در کارهای ترکیبی موفق بوده و بارها شاهد بودیم در محدوده های کوچک کارهای ترکیبی خوبی انجام داده و حتی می توانستند به گل دست پیدا کنند.

مدافع پیشین تیم ملی تصریح کرد:امید ابراهیمی، سردار آزمون و کریم انصاری فر عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی داشتند اما باید در خط دفاع کمی هوشیارتر باشیم زیرا اگر به جای کامبوج حریفی برابر ما قرار می گرفت که از مهاجمان تیزهوش تری برخوردار بود شرایط برای ما سخت تر می شد.

وی ادامه داد: دیدارهای بعدی مقابل عراق و تیم های سخت تر مانند هنگ کنگ نیست. بنابراین ویلموتس باید آنالیز خوبی از تیم های پرقدرت حاضر در این مسابقات داشته باشد تا بتوانیم با ارائه بازی های خوب به پیروز دست پیدا کرده و صعودی موفق به جام جهانی داشته باشیم.

ورمزیار در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی در جنوب کشور هرگز راحت نیست، نفت به مصاف استقلال خواهد رفت و نمی خواهد مقابل هوادارانش به راحتی امتیاز از دست بدهد استقلال هم نباید دیگر امتیازی به حریفان واگذار کند آنها در دو بازی ابتدایی به راحتی ۵ امتیاز را از دست دادند و باید از این به بعد تنها تمرکزشان برای کسب کامل امتیازات باشد زیرا از الان باید به فکر قهرمانی در لیگ باشند و اگر فکر کنند بعدا می توانند امتیازات از دست رفته را جبران کنند فکرشان اشتباه خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال بازی با نفت را فدای دربی خواهد کرد، گفت: اگرچنین کاری صورت بگیرد استقلال اشتباه بزرگی کرده است، آبی پوشان باید با تمام قوا مقابل نفت قرار گرفته تا سه امتیاز را کسب کند و خود را به بالانشینان جدول نزدیک کند بنابراین استراماچونی باید فکر دربی را از سر خود و بازیکنانش بیرون کرده و تمام تمرکزش را برای بازی با نفت مسجدسلیمان بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج