جاباما
۹۰۶۱۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گروگان چابهاری در کمتر از ۴۸ ساعت آزاد شد

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس چابهار گروگان ۴۱ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

پایگاه خبری پلیس: جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس چابهار گروگان ۴۱ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

سردار احمد طاهری هدان اظهار داشت: ساعت ۲۱ و ۴۵ دوازدهم شهریورزماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار بلافاصله اکیپی از مأموران این پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۴۱ ساله توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای‌ رنگ، مسلح به سلاح کمری و کلاش با سر و صورت پوشیده و ملبس به لباس محلی مورد ربایش قرار گرفته است.

گروگان چابهاری در کمتر از ۴۸ ساعت آزاد شد

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان چابهار با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از آدم‌ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی او را در ساعت ۱۹ چهادهم شهریور ماه در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار طاهری اظهار داشت: باتوجه به بازجویی‌های مقدماتی پلیس از این متهم ۴۴ ساله مشخص شد که علت آدم‌ربایی اخاذی بوده و در ادامه تحقیقات هویت یکی دیگر از آدم‌ربایان نیز شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه آدم‌ربایان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهاردهم شهریورم اه گروگان را در شهرستان سراوان رها کردند، تصریح کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج