۹۰۶۱۹۵
۶ نظر
۵۰۱۷
۶ نظر
۵۰۱۷
پ

قتل در پارک تنیس کرج؛ قاتل دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: قاتل ۲۲ ساله‌ای که به دلیل مسائل شخصی دوست ۱۹ ساله خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: قاتل ۲۲ ساله‌ای که به دلیل مسائل شخصی دوست ۱۹ ساله خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمدی در پارک تنیس کرج، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد مقتول ۱۹ ساله با یکی از دوستان خود بر سر مسائل شخصی درگیر شده و قاتل به وسیله سلاح سرد ضربه به شکم نامبرده وارد کرده و از محل متواری شده و جسد مقتول توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با تحقیق از محل وقوع حادثه هویت سارق را شناسایی و با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند قاتل پس از وقوع حادثه به سمت شمال کشور متواری شده و در حال حاضر در یکی از روستاهای جاده چالوس مخفی شده است.

نادربیگی گفت: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک فرصت مناسب در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: قاتل با مشاهده مستندات چاره ای به جز اعتراف در پیش روی خود ندید و به قتل جوان ۱۹ ساله در پارک تنیس کرج اقرارکرد.

وی خاطرنشان کرد: توجه و مراقبت خانواده ها از نوجوانان و جوانان نقش بسزایی در کنترل و پیشگیری از ورود آنها به مسائل این چنین دارد و لازم است خانواده‌ها بر ورود و خروج، محل حضور و دوستان فرزندان خود نظارت کافی را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا دیر نشده اعدام کنید

    • بدون نام

      ارازل واوباش بی خاصیت.

    • بدون نام

      برخی جوانان درحدیک انگل اندجز دردسر
      بدرد هیچی نمی خورند.

    • داریوش

      بیشعورها چقدر پست فطرت شده اید که که جوان رعنای یک خانواده را میکشید انهم. دوستی که ممکن است بارها برای صرف عذا به منزلشان مراجعه کرده ای ...ایا از مادرش شرم نمیکنی...شرم بر تو باد

    • صدام

      دوستان ایرانی بس کنیداینقدقتل وغارت انجام ندین صدام این همه قتل انجام ندادکه شمابه سرخودتون درمیارین

    • بدون نام

      متاسفانه باغ فاتح کرج که واقعا تو نوع خودش کم نظیره چند سالیه که شده پاتوق الوات و چاقو کش ها و مزاحمین نوامیس کاشکی پلیس و شهرداری کرج یک فکری به حال این پارک میکردن !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج