جاباما
۹۰۶۲۰۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بازگشت احمدزاده به تمرین پرسپولیس

فرشاد احمدزاده هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در تمرینات این تیم غایب بود، در تمرین امروز (چهارشنبه) سرخپوشان شرکت کرد.

خبرگزاری تسنیم: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (چهارشنبه) در نوبت عصر پس از دو روز تعطیلی به مناسب ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفایش، در حضور هواداران و خبرنگاران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* تمرین امروز پرسپولیس تحت تأثیر درگذشت هوادار خانم استقلال بود و بازیکنان و کادر فنی برای شادی روح او، تمرین را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند.

*بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز به دویدن دور زمین، تمرینات هوازی و گرم کردن پرداختند. سرخپوشان در ادامه تمرین زیر نظر کالدرون به فوتبال تحت فشار روی آوردند. بخش بعدی تمرین به کارهایی استقامتی، سرعتی و فوتبال درون تیمی اختصاص یافت.

*شجاع خلیل‌زاده دقایقی در وسط زمین با کالدرون به گفت‌وگو پرداخت.

* علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، احمد نوراللهی، وحید امیری و مهدی ترابی، شش بازیکنی بودند که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، در تمرین سرخپوشان غایب بودند.

* امیر روستایی که در اردوی تدارکاتی تیم امید راهی کشور ازبکستان شده بود، پس از بازگشت این تیم به تهران در تمرین امروز حاضر شد.

* بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که در اردوی تیم ملی عراق در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی حضور داشت، در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.

* حدود ۱۵۰ هوادار در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند.

* بوژدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس به همراه دو دروازه‌بان جوان دیگر، زیر نظر مربی دروازه‌بانان به تمرین اختصاصی پرداختند.

* در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس، سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان بارها از هم‌تیمی های خود درخواست کرد با جدیت و تمرکز بالا به تمرین بپردازند.

*فرشاد احمدزاده که غیبت او در هفته‌های گذشته در تمرین پرسپولیس خبرساز شده بود، امروز در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور داشت و پا به توپ شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز گشت سگ به تمرین

    • زینب

      احمدزاده عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج