جاباما
۹۰۶۲۰۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هشدار مقاومت فلسطین به نتانیاهو

گروه‌های فلسطینی هشدار دادند که مقاومت با قدرت در صحنه حضور دارد و قادر است با تاکتیک‌های مختلف جلوی قلدری و تکبر رژیم صهیونیستی و حماقت‌های بنیامین نتانیاهو را بگیرد.

ایسنا: گروه‌های فلسطینی هشدار دادند که مقاومت با قدرت در صحنه حضور دارد و قادر است با تاکتیک‌های مختلف جلوی قلدری و تکبر رژیم صهیونیستی و حماقت‌های بنیامین نتانیاهو را بگیرد.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این گروه‌ها در بیانیه‌ای تاکید کردند که تبلیغات انتخابات نتانیاهوی جنایتکار راه به جایی نمی‌برد و ملت فلسطین تمامی طرح‌ها و نقشه‌های او را نقش برآب خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است، نتانیاهو در اوج وقاحت از الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و رود اردن به اراضی تحت سیطره رژیم صهیونیستی و تلاش برای پیشبرد معامله قرن به رغم شکست زودهنگام آن و استعفای مفتضحانه جیسون گرینبلات سخن می‌گوید.

هشدار مقاومت فلسطین به نتانیاهو

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: ما به دقت پیگیر اوضاع در اراضی اشغالی هستیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم سرزمین و مقدسات فلسطین بخشی از بازار تبلیغاتی دشمن و سران شکست خورده آن باشد.

این گروه‌ها تصریح کردند: چنین اظهاراتی به هیچ وجه کوچک‌ترین تغییری در حقایق تاریخی در سرزمین فلسطین از راس الناقوره گرفته تا ام رشراش، ایجاد نمی‌کند و تمامی این سرزمین‌ها فلسطینی، اسلامی و عربی بوده و خواهد بود و ما با هرآنچه در اختیار داریم از آن دفاع خواهیم کرد.

مقاومت فلسطین خواستار کنار گذاشتن کامل معاهده شوم اسلو شد که موجب مشروعیت‌بخشی به رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

این گروه‌ها همچنین خواستار باز گذاشتن دست مقاومت در کرانه باختری و توقف همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی و اتخاذ یک استراتژی جامع ملی برای مقابله با دشمن و بیرون راندن اشغالگران شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط هشدار خالی میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج