۹۰۶۲۳۴
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جونیور ۵۵۰هزار دلار برای پرسپولیس آب می‌خورد!

گابریل کالدرون تصمیم گرفته از جونیور براندائو در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کند. این تصمیم مستلزم تغییر تاکتیک است،

خبرورزشی: سرمربی آرژانتینی پرسپولیس قصد دارد جلوی صنعت نفت آبادان این ریسک را انجام دهد که تیمش گل بزند. واقعیت امر این است که تنها نکته مثبت در مورد این مهاجم برزیلی، جوانی اوست وگرنه اصلاً سابقه و آمار گلزنی جالبی ندارد.

معدود نقاط مثبت کارنامه بازیگری او چند بازی در سری A برزیل، چند بازی معدود در لیگ دسته اول بلغارستان و یکی دو بازی در لیگ اروپاست.

جونیور ۵۵۰هزار دلار برای پرسپولیس آب می‌خورد!

او بیشتر در لیگ‌های ایالتی و دسته‌های پایین‌تر لیگ برزیل بازی کرده، اما یک طرف ماجرا هم این است که کالدرون این مهاجم را تأیید کرده و تصور می‌کند او می‌تواند مشکلات خط حمله و دغدغه‌هایش را کم کند: «بازیکنی که می‌آید را خود من، تأیید کردم.

او روز سه‌شنبه به ایران می‌آید و بازیکن خیلی خوبی است. مهم این است که ویژگی‌های مورد نیاز خودمان را در او دیده‌ام.»

وقتی رسانه‌ها به آمار و عملکرد او حساس شدند، کالدرون توضیح مفصلی داد: «او بازیکنی جوان است که آینده روشنی دارد. عملکرد و شرایط او از گذشته تا حال را بررسی کرده‌ایم. او به اروپا منتقل شده بود، اما از آنجا که نتوانست زیاد بازی کند، مجبور شد به برزیل برگردد. البته همچنان بازیکن خوبی است و من او را تأیید می‌کنم.

این را هم در نظر بگیرید که بودجه ما مشخص است و با شرایطی که داریم باید به دنبال بهترین گزینه باشیم که راندمان بالایی داشته باشد. در نهایت باید بگویم با توجه به بودجه‌ای که داشتیم نباید انتظار یک بازیکن نامی و شناخته شده را داشته باشیم البته اطمینان دارم او عملکرد خوبی در ایران خواهد داشت.»

شاید تصور کنید جونیور براندائو مهاجم ارزان‌قیمتی است. بله، او درمقایسه با نیمار و گابریل ژسوس یا برزیلی‌های شاغل در حوزه خلیج فارس مهاجم ارزان‌تری است، اما شنیدیم جونیور ۵۵۰ هزار دلار برای پرسپولیس آب می‌خورد!

با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم قیمت این برزیلی حدود ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که در قیاس با مهاجمان تراز اول کشورمان بسیار گران است!

بنابراین انتظار می‌رود مهاجمی با این قیمت حداقل ۱۰ گل در یک فصل بزند. اگر جونیور چنین مهاجمی نیست پس پیشنهاد می‌کنیم گابریل کالدرون روی مهاجمان جوان ایرانی همچون محمدامین اسدی و مهدی عبدی سرمایه‌گذاری کند. شاید از بین این دو جوان پرسپولیسی یکی مثل علی علیپور پیدا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      جون مادرت،مثل هرکی بشن،علیپوردوم نشن،بسه هرچی حرص خوردیم،این دعاروبه کمراستقلال ببند،ماروبی خیال

    • بدون نام

      گالدرون دلال بیش نیست برانکو دوم در دلالی

    • بدون نام

      خبر ورزشی که رسما سردبیرش اعلام کرد که از مدافعین رسمی کیسه است ، با این مزخرفات چی رو میخواهید ثابت کنید ؟؟؟ کیسه که تو این دو سال ۱۰ تا بازیکن خارجی بی کیفیت گرفت که بعضیها حتی یک دقیقه هم بازی نکردند چرا در خصوص اونها هیچ مطلبی ننوشتید ؟؟؟ لجن پراکنی تخصص این مثلا ورزشی نویسه

    • بدون نام

      هرزنامه خبرورزشی دوباره شروع کردی به مزخرف نویسی.بابت خریدای میلیون یورویی تاژ کوری

    • بدون نام

      مثل علی علیپور پیدا شود خخخخخخخ

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      بله. قرضی اونم با هفت ملیاردتومن.‌ پونصدوپنجاه هزاردلار واس قرارداد دائمیه. پاتوسی با صدوپنجاه هزاردلار و نورافکن با هفتادو پنج هزار دلار قرضی اومدن همه گفتن گرونن چون استقلال جذبشون کرده بود.حالا این پونصدو پنجاه هزاردلار قرضی اومده کاملا درسکوت خبری وهیچ جایی از گرون بودنش نمیشه. پاتوسی کارنامشم ده تای این بود دوازده بازی ملی داشت اما یادتونه وقتی خاست بیاد چیکارکردن ک نزارن بیاد و کارنامشو مناسب نمیدونستن(درحالی ک کارنامش عالی بود و تمام فاکتورا رو داشت)بعدک اومد همه دیدن ک عالی بود و بهترین هافبک لیگ بود. بعد ک خاستن تمدیدش کنن پاتوسی ششصدهزارتا درخاست کرد همه عین بمب سروصداکردن ک گرونه.اما این بازیکن پرسپولیس شدیداگرونه(چون قرضیه)و اصن کارنامه خوبی نداره توتیم ملی ک نبوده هیچ توتیمهای خوبی هم نبوده.‌لیگهای ایالتی و دسته دو.‌چرا ب این گیرنمیدن؟ بحث همون تبعیضه.‌نمیخان توکارلنگ کارشکنی کنن.‌ شرف داشته باشید پاتوسی و اینومقایسع کنید کارشکنیایی ک واس پاتوسی کردن و اینو ک وحشتناک هیج فاکتورخوبی نداره و حمایت میشه رو باهم مقایسه کنید

      پاسخ ها

      • کامران

        قرضی یا قطعی وقتی قرارداد یکساله میخوان ببندن چه فرقی میکنه، الان قرارداد کالدرون هم یکساله هست و قطعی، چه فرقی داره؟

    • بدون نام

      لنگی حکومتی زر بزنین لنگیا

    • بدون نام

      صدای واق واق لنگیا رو نمیشنوم

      پاسخ ها

      • کامران

        ولی وای میخوای بشنوی برو خونتون

    • بدون نام

      دولت و حکومت خوب دارن واسه لنگیا پول خرج میکنن

    • پرسپولیسی ام

      بازیکن خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج