۹۰۶۲۵۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کوتینیو: همه چیزم را برای بایرن می‌دهم

فیلیپ کوتینیو در مصاحبه ای که با روزنامه ی بیلد آلمان داشت از شرایطش در مونیخ و خوشحالی‌اش از بازی برای بایرن گفت.

ورزش سه: فیلیپ کوتینیو در مصاحبه ای که با روزنامه ی بیلد آلمان داشت از شرایطش در مونیخ و خوشحالی‌اش از بازی برای بایرن گفت.

کوتینیو که پس از حضور ناموفق در بارسلونا تابستان امسال به بایرن پیوست امروز مصاحبه ی مفصلی را با نشریه ی بیلد آلمان انجام داد.

کوتینیو: همه چیزم را برای بایرن می‌دهم

فیلیپ کوتینیو در مصاحبه با بیلد ابتدا از صحبت در مورد شرایطش در بایرن آغاز کرد و گفت: برخی از هم تیمی هایم در تیم ملی برزیل از من سؤال کردند که اوضاع در بایرن چگونه پیش میرود من به آن ها گفتم که چقدر از حضور در آنجا خوشحال هستم .

هم تیمی هایم، باشگاه، هواداران و رسانه ها استقبال خوبی ازمن کردند. من هم با گل و عملکرد خوبم در زمین جواب آن ها را خواهم‌ داد.

او در ادامه گفت:من با روبرتو فیرمینو که قبلا سابقه ی حضور در بوندسلیگا و باشگاه هوفنهایم را داشت صحبت کردم و او درباره تیم های مختلف بوندسلیگا چیزهای زیادی به من گفت.

کوتینیو در ادامه در مورد یورگن کلوپ گفت: یورگن به من پیام داد و برایم آرزوی موفقیت کرد. او گفت که بایرن باشگاهی بزرگ و بوندسلیگا لیگی فوق‌العاده است و اینکه او خیلی خوشحال است که در بایرن هستم.

کلوپ واقعا مربی فوق‌العاده ای است، یکی از بهترین ها در دنیا، یک رهبر واقعی. من از او خیلی چیزها یاد گرفتم به خصوص مسائل روحی و روانی. کلوپ لیورپول را تغییر داد و آن را به یک تیم واقعا قدرتمند و مدعی تبدیل کرد. برایم افتخار بزرگی بود که شاگرد او بودم.

این ستاره ی برزیلی در مورد زندگی در مونیخ نیز گفت: قطعا آلمانی را یاد خواهم گرفت. میدانم که قراردادم یک ساله است ولی میخواهم امسال همه چیزم را برای بایرن بدهم. در حال حاضر نمیتوانم زیاد درباره ی آینده ام حرف بزنم. چیزی که میتوانم بگویم این است که خیلی خوشحالم که در مونیخ هستم.

کوتینیو در مورد اهدافش با بایرن هم صحبت کرد و عنوان کرد: این رویای من است که بوندسلیگا، جام حذفی و چمپیونزلیگ را ببرم. مهم نیست چه کسی بازی میکند فقط میخواهم به تیمم کمک کنم. رویای بردن چمپیونزلیگ به بزرگی بردن جام جهانی خواهد بود.

کوتینیو در ادامه به تمجید از توماس مولر پرداخت و گفت : او در مونیخ و آلمان یک الگوی واقعی است و بازیکنی شناخته شده در سطح جهان به شمار می آید که عناوین زیادی را برده است. باعث افتخارم است که با او در یک تیم باشم. او در ابتدای ورودم به تیم خیلی به من کمک کرد که خودم را با شرایط وفق دهم.

کوتینیو که ژانویه ی ۲۰۱۸ از لیورپول به بارسلونا پیوست روز های خوشی را با آبی اناری ها سپری نکرد و سرانجام تابستان امسال با یک قرارداد قرضی با بند خرید دائمی به بایرن مونیخ پیوست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک بر سرت. بدبخت باید همه چیز را برای خدا داد نه برای بایرن.

    • محمدرضا نژاد

      بازیکن با تعصب به این میگن، با اینکه احتمال داره فقط یه سال تو بایرن باشه، اینجوری صحبت میکنه، مطمئنا چند سال تو بایرن می‌ماند

    • بدون نام

      چی داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج