جاباما
۹۰۶۲۷۲
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

۱۵‌میلیون برای جنایت مسلحانه!

دو جوانی که برای جنایت مسلحانه اجیر شده بودند، بعد از آن که توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند در اظهاراتی تکان دهنده اعتراف کردند که قرار بود ۱۵ میلیون تومان برای ارتکاب جنایت مسلحانه دریافت کنند.

روزنامه خراسان: دو جوانی که برای جنایت مسلحانه اجیر شده بودند، بعد از آن که توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند در اظهاراتی تکان دهنده اعتراف کردند که قرار بود ۱۵ میلیون تومان برای ارتکاب جنایت مسلحانه دریافت کنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تاکید بر این که هفت متهم این پرونده جنایی در شهر‌های مختلف کشور به دام افتاده اند درباره چگونگی وقوع حادثه و اعترافات متهمان اصلی به خراسان گفت: ساعت ۲۱ شب هجدهم مرداد گذشته جنایت مسلحانه‌ای در روستای آبیان از توابع شهرستان باخرز رخ داد که طی آن مهاجمان مسلح با شلیک گلوله، راننده یک دستگاه پژو پارس به نام یاسر را به قتل رساندند و متواری شدند.

۱۵‌میلیون برای جنایت مسلحانه!

سردار محمد کاظم تقوی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله گروه زبده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

رئیس پلیس سرزمین خورشید تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌داد جنایت مسلحانه به دنبال کینه قدیمی مربوط به تخریب، نزاع و یک پرونده قتل (در حدود ۲.۵ سال گذشته) رخ داده است بنابراین فعالیت‌های اطلاعاتی کارآگاهان در این باره متمرکز شد؛ و هفت متهم این پرونده در شهر‌های شمالی کشور، مشهد، قم و باخرز دستگیر شدند. سردار تقوی با اشاره به اعترافات متهمان اصلی پرونده اضافه کرد «سجاد- ز و الیاس - ن» در اعترافات خود اظهار کردند قرار بود برای ارتکاب این جنایت مبلغ ۱۵ میلیون تومان از فردی دریافت کنند که آن‌ها را اجیر کرده بود، اما فقط تاکنون ۲.۵ میلیون دریافت کرده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دو متهم که با موتورسیکلت و در اطراف دامداری روستای آبیان جنایت مسلحانه را مرتکب شده اند در بازجویی‌ها اعتراف کردند که حدود دو ماه قبل نیز برای ایجاد رعب و وحشت اقدام به شکستن شیشه‌های منزل طرف مقابل کردند و ۱۵ میلیون تومان نیز برای این اقدام خود

گرفته اند. وی اضافه کرد: الیاس - ن که جوان ۲۱ ساله‌ای است به شلیک گلوله اعتراف کرده و بررسی‌های بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هه چه خبر دیگه؟؟؟؟
      کلاهتون رو بزارید بالاتر که ملت به خاطر مبلغ کم همدیگرو دارن تارو مار میکنن
      به کجا قراره برسیم خواری و خفت دیگه چقد
      خدایا از دست هیچ کس کاری ساخته نیست خودت ظهور کن

    • بدون نام

      اخه این چه کاریه خدایا ۲۱ سالشه قتل کرده تو دعوا هم نه قتل کرده خدایا جوانا دارن به کجا میرن

    • پارساطولابی

      اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام

    • بدون نام

      از بیکاری و بی پولیه نگ بر این مسئولین بی لیاقت

      پاسخ ها

      • zahra

        قراره هرکاری میکنن بندازین گردن مسئولین پ این عقل روخداواس چی داده اگ کسی اهل کارباشه کارزیاده ایناخودشون دنبال دردسرن حقشونه اعدام بشن تادرس عبرت برابقیه.

    • نااشنا

      باید این دو راس حیوان رو اتش بزنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج