جاباما
۹۰۶۲۹۵
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

ورزشگاه تختی همچنان منتظر بودجه برای بازسازی!

مدیر مجموعه ورزشی تختی گفت: هرچند بودجه اختصاص یافته برای بازسازی ورزشگاه تختی که قبلا ۱۰ میلیارد تومان بود از سوی دولت افزایش پیدا کرد اما تاکنون هیچ بودجه‌ای برای بازسازی اختصاص پیدا نکرده و همچنان منتظر تخصیص بودجه هستیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیر مجموعه ورزشی تختی گفت: هرچند بودجه اختصاص یافته برای بازسازی ورزشگاه تختی که قبلا ۱۰ میلیارد تومان بود از سوی دولت افزایش پیدا کرد اما تاکنون هیچ بودجه‌ای برای بازسازی اختصاص پیدا نکرده و همچنان منتظر تخصیص بودجه هستیم.

حمید رضا حسین‌پور در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای بازسازی اظهار کرد: طبق قولی که پیش از این مسعود سلطانی وزیر ورزش و جوانان برای بازسازی این ورزشگاه داده بود قرار بر این بود مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای بازسازی این ورزشگاه تخصیص داده شود که عملی نشد اما به ما اعلام کردند طی نامه‌نگاری که وزیر ورزش با جهانگیری معاون اول رییس جمهور برای بازسازی این ورزشگاه به عمل آورده و دستوری که وی به نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه داده این بودجه افزایش پیدا کرده است، اما از این که بودجه چه زمانی و به چه شکلی در اختیار ما قرار بگیرد اطلاعی ندارم و ما نیز برای شروع بازسازی ورزشگاه همچنان منتظر تخصیص بودجه هستیم.

ورزشگاه تختی همچنان منتظر بودجه برای بازسازی!

وی گفت: مدت ۳ ماه است که از زمان دستور تخصیص بودجه از سوی وزیر ورزش و جوانان برای بازسازی ورزشگاه تختی سپری می‌شود و هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و مشخص نیست این بودجه چه زمانی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار خواهد گرفت تا کار بازسازی را آغاز کنند.

حسین‌پور پیرامون این پرسش که الان وضعیت زمین چمن طبیعی این ورزشگاه در چه شرایطی قرار دارد و پیش از این قرار بود زمین چمن این ورزشگاه به عنوان زمین دوم باشگاه استقلال برای انجام تمرینات و مسابقات در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: طی مشاوره‌هایی که برای بازسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی پیش از شروع نیم فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال داشتیم قرار بر این بود که با هزینه‌های شخصی زمین چمن را به طور نسبی برای فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال آماده کنیم تا باشگاه استقلال زمین چمن ورزشگاه تختی را به عنوان زمین دوم خود بعد از ورزشگاه آزادی به سازمان لیگ معرفی کند که متاسفانه به دلیل مشکلات زیادی که سازه داشت از نظر ایمن‌سازی شرایط مطلوبی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر و حجم زیاد تماشاگران نداشت.

مدیر مجموعه ورزشی تختی در پایان اضافه کرد: چون هنوز شرایط زمین چمن ورزشگاه تختی به حد مطلوب نرسیده امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر در آن میسر نیست و تلاش بر این است تا زمین چمن این مجموعه را برای نیم فصل دوم لیگ دسته اول آماده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد از بودجه ورزشگاه کربلا و فلسطین و بازسازی سوریه لبنان میرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      تا جیب اقازاده ها پر نشه از بودجه خبری نمیشه

    • بدون نام

      خجالت نمیکشی تا برادران مسلمانت در خارج از مرزها احتیاج به کمک دارند صحبت از بودجه میکنی والا غباهت داره چقدر شما از خدا دور شده اید

    • بدون نام

      اول استادیوم های عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و بحرین و یمن ساخته بشه بعد نوبت ایرانم میشه. چقدر عجله دارید برادران و خواهران مسلمانمان مهم تر از ایرانی ها هستن

    • بدون نام

      تا وقتی که کیسه و لنگ دارن از بیت المال خرج میکنن به شما پولی نمی رسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج