۹۰۶۳۳۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

برای دریافت کارت سوخت به پست مراجعه نکنید

معاون فناوری شرکت ملی پست اعلام کرد: متقاضیانی که کارت سوخت آنها در باجه های معطله است از هم اکنون می توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی کارت خود را دریافت کنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون فناوری شرکت ملی پست اعلام کرد: متقاضیانی که کارت سوخت آنها در باجه های معطله است از هم اکنون می توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی کارت خود را دریافت کنند.

سید میثم حسینی لر اظهار کرد: در راستای ارتقای مشتری مداری و صرفه جویی در زمان مشتریان، گزینه ‌ی در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست ایجاد شده است تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر، با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخ‌نامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت کنند.

معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست با اشاره به اینکه کارت های سوخت صرفاً یکبار جهت تحویل به در منزل فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه و یا تغییر محل سکونت به باجه‌های معطله برگشت داده می‌شود اضافه کرد: پیش از این فرد متقاضی کارت سوخت، با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری ۲۴ رقمی، به بخش رهگیری در سایت شرکت ملی پست مراجعه و پس از آگاهی از محل نگهداری کارت خود در باجه‌های معطله پست اقدام به مراجعه حضوری و دریافت کارت خود می‌کرد.

بنا بر اعلام شرکت پست، وی عنوان کرد: این روند از سویی باعث ایجاد صف‌های طولانی و هدر رفت زمان مشتریان گردیده بود و از سوی دیگر اعتراض بسیاری از کاربران را جهت اصلاح فرایند موجود در پی داشت.

حسینی لر در پایان خاطر نشان کرد: کاربران می توانند از روش جدید برای دریافت کارت خود اقدام و در غیر این صورت با مراجعه حضوری و روش پیشین کارت خود را دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط حرف!باید بروی پُست

    • بدون نام

      متورسیکلت چقدر سوخت داره هتما روزی یک قاشق غذاخوری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب گفتی

      • بدون نام

        خوب گفتی

    • بدون نام

      این هم یک کاسبی جدید بین ۷ تا ۸۵۰۰ پول می‌گیرن خیلی ها کارت سوخت داشتند خواستند به کارت بانکیشون وصل بشه برای من تا یک هفته قبل از ۲۰ مرداد کار میکرد ولی دولت بدون اینکه استعلام بگیره سر خود سوزونده از اون بدتر بدون اینکه آدرسی بپرسه همه رو به آدرس های خانه های قبلی مالکین فرستاده اینا همش اشتباهات خود دولت چرا از مردم انقد پول میگیرن

    • بدون نام

      روش جدید دیگه چه کوفتیه خو لامصبا حداقل تماس بگیرید چیز از شما کمه نمیشه مردم رو سرگردان کردید فقط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج