جاباما
۹۰۶۳۵۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ریوالدو: بارسلونا به شدت به مسی نیاز دارد

ستاره سابق بارسلونا دلیل اصلی افت این تیم در فصل جاری را نبود مسی دانست و تاکید کرد که آبی اناری ها به شدت جای خالی این فوق ستاره آرژانتینی را احساس می‌کنند.

ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، لیونل مسی در فصل جدید رقابت های لالیگا که سه هفته از آغاز آن می‌گذرد نتوانسته به خاطر آسیب دیدگی برای آبی اناری ها به میدان برود.

طبق اعلام باشگاه بارسلونا مسی دیدار برابر والنسیا را هم در هفته چهارم لالیگا از دست خواهد داد تا بازهم احتمال از دست دادن امتیاز برای تیم والورده وجود داشته باشد.

بارسلونا در سه بازی که بدون مسی در فصل جدید لالیگا به میدان رفته تنها یک بار توانسته به پیروزی برسد و یک شکست و یک تساوی و تنها یک پیروزی در کارنامه دارد و این باعث شده تا با صدر جدول رده بندی ۵ امتیاز فاصله بگیرد.

ریوالدو دلیل بد نتیجه گرفتن بارسلونا را غیبت مسی دانست. ستاره برزیلی سابق آبی اناری ها گفت: بارسلونا به شدت جای خالی مسی را احساس می‌کند و به این بازیکن نیاز دارد. مسی با حضور در میدان هر لحظه بوی گل می‌دهد و کارهای سحرآمیزی با توپ انجام می‌دهد. حضور مسی در میدان اعتماد به نفس بازیکنان بارسلونا را بالا می‌برد و تاثیر منفی هم روی حریف می‌گذارد.

او ادامه داد: بازگشت مسی به ترکیب بارسلونا بسیار مهم و حیاتی است. او می‌تواند در هر لحظه‌ای سرنوشت ساز ظاهر شد. حضور مسی به تیم بارسلونا قدرت و زیبایی می‌بخشد.

ریوالدو درباره فرانکی دی یانگ خرید هلندی بارسلونا گفت: این بازیکن توان بازی در چند پست را دارد و خرید بسیار خوبی به شمار می آید. او نشان داده که آینده درخشانی در انتظارش است.

ستاره سابق فوتبال برزیل درباره نیمار هم گفت: او روزهای سختی را تجربه کرد اما شخصیت بزرگی دارد و اطمینان دارم که این روزهای سخت را با موفقیت پشت سر می گذارد و به روزهای اوجش بازخواهد گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسی یدونست

    • بدون نام

      مسی خودش تیمه واسه همین بهترین ورزشکار تاریخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج