جاباما
۹۰۶۳۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوازی: امیدوارم ضعف استقلال برطرف شود

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم ضعف استقلال که گل خوردن در ثانیه های پایانی است هر چه زودتر برطرف شود.

خبرگزاری مهر: محمد نوازی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان روزهای خوبی را سپری نکردند. از دو بازی به جای ۶ امتیاز تنها یک امتیاز را از آن خود کردند و این نشان می دهد شرایط استقلال خوب نیست.

وی تاکید کرد: استراماچونی عصبی است، بازیکنانی در تمرین با یکدیگر درگیر می شوند و جالب اینجاست که گفته می‌شود سرمربی فقط تماشا کرده و این موضوع باعث شده تا سرپرست تیم در رختکن با بازیکنان صحبت کند و از آن بخواهد دست از این رفتارهای بچگانه بردارند.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده در دو، سه سال گذشته استقلال در هفته های ابتدایی وقتی امتیازات زیادی را از دست داد در اواخر فصل حسرت از دست دادن این امتیازات را خورد و نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. حالا این وضعیت باز هم در حال شکل گیری است و این می تواند برای استقلال بسیار بد باشد.

وی در مورد اختلاف استراماچونی و مسئولین باشگاه گفت: همه چیز را می خواهند در ظاهر خوب جلوه دهند اما متاسفانه شرایط خوب نیست. اختلافات تقریبا علنی شد و حالا حتی پیشکسوتان صاحب نام هم وقتی به دیدار وزیر می روند از مدیرعامل باشگاه به خاطر تک روی ها و نبود مشاوران خوب گله می کنند. فتحی می خواهد یک تنه همه کارها را انجام دهد که این کار بسیار اشتباه است و عملی نخواهد بود. کمیته فنی از بین رفت، اعضای هیئت مدیره از شرایط موجود راضی نیستند و این نشان می دهد که در استقلال وضعیت خوبی حکمفرما نیست.

محمد نوازی در پاسخ به این سئوال که آیا تعطیلات لیگ به خاطر تیم ملی می تواند به استقلال کمک کند گفت: با شرایطی که استقلال داشت این تعطیلات به نفع این تیم شد و این موضوع می تواند به استراماچونی کمک کند تا نقاط ضعف تیم را برطرف کند. نقطه ضعف بزرگ استقلال در دو هفته اخیر، گل خوردن در ثانیه های پایانی است که مطمئنا استراماچونی برای مدافعان تیم تمرینات ویژه ای خواهد گذاشت تا این اتفاق دیگر رخ ندهد.

وی در پایان و در خصوص عملکرد سایر تیم ها در هفته دوم لیگ برتر گفت: سپاهان، تراکتور و پدیده شروع بسیار خوبی داشتند و توانستند یک رقابت پایاپای را در بالای جدول با یکدیگر داشته باشند. التبه استقلال و پرسپولیس هم به طور حتم خود را از میانه جدول جدا خواهند کرد و فکر می کنم در هفته های آتی شاهد رقابت های جذاب تری از تیم های لیگ برتری باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج