۹۰۶۴۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرتساکر: اوزیل می‌تواند دوباره بدرخشد

پر مرتساکر، ستاره سابق آرسنال و مدیر فعلی آکادمی این باشگاه می‌گوید شک ندارد مسوت اوزیل از توانایی و قابلیت کافی برای درخشش در آرسنال برخوردار است.

ورزش سه: پر مرتساکر، ستاره سابق آرسنال و مدیر فعلی آکادمی این باشگاه می‌گوید اطمینان دارد هموطنش مسوت اوزیل که از او به عنوان یک نابغه یاد می‌کند می‌تواند همچنان برای آرسنال ستاره‌‌ای بزرگ و تاثیرگذار باشد ولی در عین حال می‌گوید این به خود اوزیل بستگی دارد و او است که می‌تواند با تلاش بیشتر به روزهای اوج بازگردد.

مرتساکر و اوزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ هر دو در تیم ملی آلمان بازی می‌کردند و فاتح جام جهانی شدند. آنها در آرسنال هم همبازی بوده و با پیراهن توپچی‌ها می‌درخشیدند.

درحالیکه اوزیل اخیرا با انتقاد عده زیادی از هواداران آرسنال مواجه بوده مرتساکر از او حمایت کرده و گفت:" بله من می‌فهمم که هواداران آرسنال از اوزیل ناراحت هستند چون به احتمال زیاد او را نمی‌شناسند. من ولی اوزیل را می‌شناسم و می‌دانم وقتهایی که لازم است چطور باید با او رفتار کنم. در نهایت اما خود اوزیل است که باید بخواهد و خودش را به سطحی بالاتر ارتقا دهد. من شک ندارم که او می‌تواند از پس این کار برآید".

ستاره سابق آرسنال در ادامه گفت:" اوزیل عاشق فوتبال است. او نابغه‌ای است که با توپ می‌تواند جادو کند و این را در تک تک جلسات تمرینی آرسنال می‌توان دید. او وقتی توپ را می‌گیرد آرامش دارد و فکر می‌کند دارد در پارک بازی می‌کند. او می‌تواند توپ را طوری به هم تیمی‌هایش پاس دهد که از عهده هیچ فوتبالیستی برنمی‌آید. اوزیل اما شخصیت متفاوتی دارد و من خودم گاهی از این نظر با او به مشکل برمی‌خوردم و گاهی روزها یا هفته‌ها با او سرسنگین بودم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج